خانه / اخبار ساری / برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با حضور ستاری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ساری و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار مرکز مازندران برگزار شد. ‎ ‎

به گزارش ساری فردا ، محمدعلی نوبخت در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک حلول ماه مبارک رمضان با تاکید بر برنامه ریزی و ایجاد تمهیدات لازم در جهت عرضه اقلام در ماه مبارک رمضان و نوروز گفت: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی بر بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاه های اجرایی و نظارتی و با تلاشی مضاعف برای مناسب‌سازی قیمت ها، کنترل گرانی و برخورد با گرانفروشان و توزیع اقلام نیز در سطح شهرستان در حال انجام است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه تشدید گشت های بازرسی، نظارت دقیق و برخورد قانونی، قاطع و بدون مماشات با متخلفان و اخلالگران بازارشب عید در مرکز استان در دست اقدام است افزود: در برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و اخلال در توزیع مایحتاج شهروندان مماشات نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در همین راستا در جهت توزیع اقلام اساسی ، تنظیم بازار و نظارت مستمر بر تولید، عرضه خدمات و محصولات نشست های متعددی در فرمانداری مرکز استان با حضور دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی و صمت برگزار شده و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شد .
وی در پایان بیان کرد: با برگزاری و برپایی نمایشگاه های گوناگونِ عرضه و توزیع اقلام اساسی و مواد غذایی در جهت آرامش بازار و خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیز قدم های موثری برداشته شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *