آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کالا های اساسی به وفور در مازندران

کالا های اساسی به وفور در مازندران

کالا های اساسی بازار مازندران تامین و با قیمت مصوب توزیع می‌شود .

به گزارش،ساری فردا، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان که از ساعت ۶.۵ صبح در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، گفت: به دلیل اینکه ، امسال در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان را در پیش داریم، مسافران زیادی به مازندران سفر می کنند و باید از هم اکنون در تهیه و تدارک کالاهای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه: با توجه به تعطیلی نیمه شعبان، مسافران زیادی وارد استان می شوند و باید زمینه برای تامین کالاهای اساسی در سراسر استان فراهم باشد، اظهار کرد: همه مدیران حاضر در قرارگاه باید وظایف خود را بطور دقیق و کامل انجام دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

عنایتی تاکید کرد: وظایف سنگین تری امسال نسبت به تامین برخی کالاها داریم و نگذاریم کمبودی در بازار شاهد باشیم.

این مسئول اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی شخصا وضعیت بازار و کالاهای ذخیره شده را رصد و پیگیری می کند و لازم است همه مدیران اشراف کامل بر بازار داشته باشند و آمار و اطلاعات دقیق و کامل از اقلام و کالاها داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: قرار است ، در هر شهر نمایشگاهی از اقلام و کالاهای اساسی دایر شود و مردم با قیمت مناسب کالاها را تامین کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به قیمت سیب در بازار، تعاون روستایی باید به صورت جدی وارد عمل شود و سیب و پرتقال شب عید تامین و با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

عنایتی بیان کرد: ۲۵۰ تن پرتقال فراهم شده و از ۲۰ اسفند در استان توزیع می‌شود.

مقام عالی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیگیری شود، گوشت منجمد به اندازه کافی وارد استان شود و گوشت گرم هم وارد استان شود تا گوشت مورد نیاز شهروندان تامین شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار رصد و پایش نانوایی‌های استان شد تا شاهد صف های طولانی در نانوایی ها نباشیم و آرد مناطق پرجمعیت را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: بازرسی و نظارت باید با قوت در دستورکار مدیران قرار گیرد و نظارت ها در بازار به درستی انجام شود.

عنایتی خاطرنشان کرد: مازندران از شرایط حساسی در کشور برخوردار است و باید از آمادگی بالایی در تنظیم و کنترل بازار برخوردار باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سردخانه‌ای باید در غرب مازندران تدارک دیده شود تا مرغ ها در این سردخانه ها ذخیره شود و شهروندان غرب استان مشکلی در تامین آن نداشته باشند.
انتهای پیام/
سکینه. رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *