خانه / اخبار ساری / عملیاتی شدن طرح جهش بیش از ۳ هزار واحد مسکن ملی در ساری

عملیاتی شدن طرح جهش بیش از ۳ هزار واحد مسکن ملی در ساری

طرح جهش ملی مسکن با عملیاتی شدن ۳ هزار و ۵۳ واحد در شهرستان ساری ، تعهد تعین شده با تسهیل گری دولت مردمی سیزدهم، برای خانه دار کردن متقاضیان بدون مسکن تحقق یافت.

به گزارش ساری فردا، محمدعلی نوبخت در نشست شورای مسکن شهرستان یا تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کمیته امداد خمینی(ره) گفت: ۳ هزار و ۵۳ واحد تعهد تعیین شده طرح جهش ملی مسکن در شهرستان ساری عملیاتی و منجر به انعقاد قرارداد شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۹۰ واحد در قالب مسکن خودمالکی با مبلغ انعقاد ۷۷۰ میلیاردتومان و ۷۶۳ واحد در قالب مسکن روستایی می باشد. همچنین با دریافت مجوز دو سایت خنارآباد و گله دون در مجموع هزار و ۱۰۰ واحد آماده انعقاد قرارداد و بهره برداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه: هدف، تسهیل گری دولت مردمی سیزدهم، برای خانه دار کردن متقاضیان بدون مسکن است افزود: باتوجه به تاکیدات رییس جمهور محترم و استاندار انقلابی مبنی بر ساخت مسکن بعنوان یکی از عرصه های جدی تحقق اشتغال دانش بنیان و پیشرانی اقتصاد کشور، هماهنگی و تعامل کامل دستگاه های اجرایی متولی و بانک ها در ارائه هرچه بهتر تسهیلات و خدمات ضرورت دارد.

نوبخت در ادامه اظهار کرد: تخصیص یکی از سایت ها به منظور احداث مسکن برای مددجویان بدون زمین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ارائه تسهیلات جهش ملی مسکن در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان ساری : در پایان با تاکید بر برگزاری نشست های مستمر هفتگی شورای مسکن شهرستان با هدف اطلاع از آخرین وضعیت اعطای تسهیلات، رفع موانع و گزارش پیشرفت فیزیکی طرح ها افزود: جهش واقعی و اصولی ساخت مسکن از اولویت های اساسی دولت سیزدهم در شهرستان ساری است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *