خانه / اخبار ساری / پیام استاندار مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران : به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«هنر» به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی «دمیدن روح تعهد در کالبد انسان است»، و از این رو همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و پس از آن حماسه غیرت و شجاعت مردان و زنان این سرزمین در دفاع مقدس، «هنر» مفهوم تازه ای یافت و «تعهد» جانمایه آن شد.

در دنیایی که سردمداران کفر با تمام ابزار و ادوات رسانه‌ای به جنگ علیه ارزش های والای انسانی و الهی برخاسته اند، آن چیزی که سرعت تاثیرگذاری بیشتری برای ملت های آزادی خواه در برابر هجمه های بداندیشان دارد، پرداختن به هنر متعهد و روایت حقایق است.

شهید آوینی ها، در دل بحران و خطر به معنای واقعی هنر را با اندیشه های نورانی و حقیقت جوی خود معنا بخشیدند تا هنرمندان این مرز و بوم بدانند که «هنر» را «هنرمند متعهد» و «هنرمند انقلابی» زیبا و الهی می آفریند.

اکنون بیش از پیش به حضور و جهت گیری هنرمندان انقلابی و متعهد برای تبیین رویدادهای ملی و جهانی نیازمندیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی “مدظله العالی”: «چیزی که خیلی مهم می‌باشد، این است که به کار بردن هنر باید مثل همه‌ی ابزارهای دیگر که حامل یک فکر هستند، جهت‌گیریش خیلی دقیق و روشن و درست بوده باشد و دچار اشتباه در جهت‌گیری نباشد».

اینجانب : روز هنر انقلاب اسلامی را به همه فعالان عرصه هنر که متعهدانه و دلسوزانه و با بهره گیری از دانش روز به بصیرت افزایی و گشودن روزنه های امید، رستگاری و روشنگری همی پردازند، تبریک می گویم و برای همه آنها سلامتی و سربلندی را از درگاه هنرمند یکتای هستی، خواهانم.
سید محمود حسینی پور نوری استاندار
مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *