آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا، صیانت از جان مردم است / کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت امسال طرح‌های دریای استان

مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا، صیانت از جان مردم است / کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت امسال طرح‌های دریای استان

مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا صیانت از جان مردم و کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت طرح‌های دریا در استان است که باید با بسیج همه ی امکانات دستگاه ها، با جدیت پی‌گیری شود. ‎

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران : در آئین افتتاح طرح های دریای مازندران امروز در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه، مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا صیانت از جان مردم و کاهش ۵۰ درصدی غریق، در طرح‌های دریا در استان است گفت: باید با بسیج همه ی امکانات دستگاه ها، با جدیت پی‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه: سواحل مازندران امسال بیشتر شده است افزود : باید کارهای زیادی در طرح های دریا اجرا می شد که نیازمند اعتبار ملی است و همه ی برنامه ها نیز نیازمند تامین اعتبار و امکانات لازم است.

حسینی پور با اشاره به : مطالبات ناجیان غریق از سال گذشته، از معاون وزیر کشور خواست تا اعتبار ویژه ای امسال برای طرح های دریا ، در نظر گرفته شود. 

استاندار مازندران : از مردم به عنوان میزبان گردشگران خواست ،تا به عنوان یک ناجی عمل کرده و به مسافران اطلاع رسانی لازم برای استفاده از سواحل امن را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در مازندران: به نقش رسانه ها در آموزش و فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به حجم بالای حضور گردشگر در استان و از سوی دیگر آزاد سازی سواحل به کمک دستگاه ها در اجرای طرح های دریا آمده تا شاهد کاهش غریق در استان باشیم. 

وی با بیان اینکه : قرارگاهی در استان با هدف ارائه خدمات به مردم و مسافران در طرح های دریای مازندران تشکیل شده است، افزود: امسال  در طرح های دریای مازندران هلال احمر و ارگان های نظامی و ارتش هم به نوعی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در سواحل مازندران اضافه شده اند.

حسینی پور با اشاره به اینکه: ارائه خدمات دو وجهی است، گفت: وجه زیرساختی و عمرانی آن با تولیت سازمان همیاری شهرداری ها و وجه دیگر آن طرح های فرهنگی و اجتماعی با مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران است.

استاندار مازندران اظهار کرد:،طرح ساماندهی دریا با هدف کاهش تلفات ناشی از غرق شدن هنگام شنا و نیز ارائه خدمات تجمیعی گردشگری و نظارت‌های اجتماعی در ۶۰ نقطه از  سواحل مازندران دریای خزر به اجرا درآمد و امسال هم از سوم خرداد آغاز به کار کرد.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *