آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای در ساری

برگزاری نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای در ساری

نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای در ساری برگزار شد.

به گزارش ساری فردا ، احسان مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نشست نیاز سنجی و برنامه ریزی آموزشی و مهارت های فنی حرفه ای شهروندان ساروی با رضا خسروی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ساری برگزار شد گفت: اهتمام به مهارت ‌آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مناسب ترین راهکارها، برای توسعه شهر است که می‌تواند نقش بسزایی در کمک به حوزه‌ های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: از این رو، سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نظر دارد کلاس هایی که تاکنون نیز در خانه های شهروندی برگزار می شد را با همکاری و تعامل میان سازمان فنی و حرفه ای بصورت تخصصی و با رویکرد آموزش حرفه ای و تربیت مربی برای مهارت های گوناگون برگزار کند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری با بیان اینکه : مشترکین فعال و تلاشگر برای آموزش های تخصصی و مربیگری مهارت ها، حمایت می شوند، گفت: آموزش های مهارتی و تخصصی با استفاده از مربیان مجرب سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای آن دسته از افرادی که با آزمون مجازی و بصورت آنلاین آشنایی ندارند، برگزاری آزمون جامع مکتوب برای این دسته از مشترکین، نگرانی را برطرف می کند.

مرادی فر با بیان اینکه : برگزاری این کلاس ها فرصت خوب برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال است که باید به نحو شایسته از آن بهره برد اظهار کرد : این مراکز نقش مؤثری درارتقای سطح دانش و فرهنگ خانواده‌هایی که به دلیل نداشتن سواد و مهارت‌های اساسی در زندگی دچار مشکلات و کاستی‌هایی شده اند، دارد.‌
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *