خانه / اخبار ساری / مفاهیم قرآنی باید با زندگی ما آمیخته شود/ معرفی برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم منطقه یک کشور در ساری

مفاهیم قرآنی باید با زندگی ما آمیخته شود/ معرفی برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم منطقه یک کشور در ساری

مفاهیم قرآنی باید با زندگی ما آمیخته شود.

به گزارش ساری فردا، از کمیته اطلاع‌رسانی این دوره از مسابقات، سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ، در مراسم اختتامیه مرحله نیمه‌نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان منطقه یک کشور که عصر امروز در مجتمع بهزیستی شهر ساحلی فرح‌آباد ساری برگزار شد اظهار کرد: اقدامات مناسبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها انجام شده است.

وی اقزود: از افرادی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند انتظار بیشتری از درک مفاهیم قرآن است و امید داریم که مفاهیم قرآنی با زندگی ما آمیخته شود.

رجب پور با اشاره به، استقبال مناسب از این دوره از رقابت‌ها، افزود: باید تلاش کنیم که زمینه ارتقا کیفیت این دوره از مسابقات فراهم شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: وزارت نفت در حوزه فرهنگی به ویژه در مسائل قرآنی اقدامات مناسبی در چند سال اخیر انجام داده است.

وی اضافه کرد: در کنار اقدامات مناسب متولیان امر، استقبال کارکنان مسئولیت برگزارکنندگان را بیشتر کرده است.

این مسئول یاد آور شد : مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بوده است .

صفا رنجبر مسئول اجرایی این دوره از مسابقات قرآن کریم نیز گفت: با حمایت‌های انجام شده در وزارت نفت اتفاقات مناسبی در این دوره از رقابت‌ها رقم خورده است.

وی افزود: دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات تلاش‌های زیادی برای افزایش کمی و کیفی مسابقات انجام دادند.

رنجبر گفت : داوران برجسته کشور، قاریان بین‌المللی و ممتاز و مسئولان کمیته فنی همکاری مناسبی برای برگزاری این دوره از مسابقات داشتند.

معرفی برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم

برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یک کشور که به میزبانی منطقه ساری در مجتمع رفاهی بهزیستی برگزار شد، معرفی شدند.

در پایان این دوره از مسابقات در بخش خواهران: سمیه نورزاد رتبه اول رشته قرائت ترتیل قرآن کریم گروه هفتم و رتبه اول رشته قرائت ترتیل قرآن کریم گروه ششم را کسب کرد.

همچنین سمیه شیرافکن رتبه اول رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم گروه هفتم و معصومه اسماعیل‌پور رتبه اول رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم گروه هفتم را بدست آوردن ، در بخش برادران؛ سعید ذوالفعلی‌زاده رتبه اول رشته قرائت ترتیل قرآن کریم گروه پنجم و صادق قاروی رتبه اول رشته قرائت ترتیل قرآن کریم گروه ششم را از آنِ خود کردند.

محمد اخوی نیز رتبه اول رشته قرائت اذان گروه چهارم را بدست آورد.

در پایان این دوره از مسابقات قرآنی از برگزیدگان با اهدا جوائزی قدر دانی شد و این برگزیدگان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می شوند.

یاداور می شود: مدیریت کمیته فنی و ناظر عالی ستاد این دوره از مسابقات برعهده استاد منصور آقامحمدی و قاری بین المللی استاد امین پویا رئیس هیئت داوران و داور لحن بود .

همچنین در بخش آقایان استاد روح‌الله حیدری داور صوت، استاد دکتر سید احمد میریان داور وقف و ابتدا، استاد دکتر مرتضی خرّمی داور تجوید و حفظ و استاد مجید آهنگری به عنوان راهبر فنی متسابقین و استاد راهنما مسابقات بودند.

در بخش خواهران نیز استاد فاطمه شعبانی داور حفظ، وقف و ابتدا، استاد فرخنده فتحی داور تجوید، استاد فریده آرامش داور لحن و استاد معصومه ابدی داور صوت این دوره از مسابقات بودند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

دیدار مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با مدیر امور شعب بانک تجارت استان

دیدار مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با مدیر امور شعب بانک تجارت استان / اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *