خانه / اخبار ساری / راهیان نور بهترین روش برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان

راهیان نور بهترین روش برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان

راهیان نور بهترین و فنی‌ترین و موثرترین روش در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است.

به گزارش ساری فردا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ، با بیان اینکه: راهیان نور بهترین و فنی‌ترین و موثرترین روش در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است اظهار کرد: هر ساله در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، راهیان نور در دستور کار همه نیرو‌های مسلح و ستاد راهیان نور کشور قرار دارد و مسئولیت این کار، سیاستگذاری و هدفگذاری آن را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه: سپاه، ارتش، انتظامی و جهاد کشاورزی نیز در رابطه با اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب و بازدید از یادمان‌های شهدا در این مناطق مأموریت دارند، افزود: استان مازندران در این زمینه بسیار موفق بود و سپاه کربلا به عنوان مجری اعزام راهیان نور خیلی خوب عمل کرد.

سردار ملکی گفت: نشست ستاد راهیان نور و شورای هماهنگی حفظ آثار استان با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و مدیران کل ۲۶ بهمن در سالن شماره یک استانداری برگزار شد و مسئولیت اجرای کار با سپاه کربلا بود.

وی ادامه داد: سپاه کربلا قبل از این نشست کار‌های خود را شروع کرده بود و با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف تدارک دیده شد.

این مسئول با بیان اینکه: اعزام دانش آموزان و دانشجویان قبل از پانزدهم اسفند به پایان رسید، اظهار کرد: ۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز در قالب کاروان دانش آموزی اعزام شدند و ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور در بخش محلات از پانزدهم اسفند آغاز شد و ۱۰ هزار و ۸۰ نفر از سراسر استان اعزام شدند.

وی شمار زائرین راهیان نور که با خودروی شخصی و به صورت خانوادگی حضور پیدا کردند را ۹۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۷ هزار و ۷۲۰ نفر مازندرانی امسال به راهیان نور اعزام شدند.

وی بیان کرد: ما هم امسال توفیق حضور در مناطق عملیاتی را داشتیم و در این سفر از تعداد ۲۱۵ خادم و راوی دفاع مقدس تکریم و تجلبل کردیم.

سردار ملکی اظهار کرد : استقبال مردم خیلی خوب بود و باید روند راهیان نور را ادامه و ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه: راهیان نور محل انتقال رشادت ها، حماسه‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهدا است، افزود : سند راهیان نور را در نشست ستاد استانی در اختیار دستگاه‌های برگزار کننده قرار دادیم و همه باید در بحث پشتیبانی و حمایت از این کاروان‌ها پای کار بیایند.

این مسئول: با قدر دانی از سپاه کربلا مازندران ،مردم، بسیجیان، خادمین و راویان دفاع مقدس اظهار کرد : دانشجویان افسری تربیت پاسداری سپاه نیز به زائرین خدمت رسانی کردند که نشان از اوج تواضع آنها است .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران : از رسانه‌های استان و بویژه صدا و سیمای مرکز مازندران در بحث اطلاع رسانی و انعکاس اخبار قدر دانی کرد و گفت: سرزمین نور هدیه شهداست و باید آن را حفظ کنیم و رشادت ها، دلاوری‌های شهدا و رزمندگان را برای نسل جوان روایت کنیم که بهترین شیوه آن راهیان نور است.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *