آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران

برگزاری ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران

برنامه پیک انتظار همزمان با اعیاد شعبانیه، به صورت ویژه در مازندران برگزار می شود.

به گزراش ساری فردا، حامد فاضلی کبریا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد : به مناسبت اعیاد شعبانیه و با هدف ترویج فرهنگ مهدویت وگرامی‌داشت اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان، از سوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، این اداره کل  به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت مناسبت های شعبان انتخاب شد.

وی افزود: بر این اساس این اداره کل با همراهی دیگر دستگاه ها با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی شامل: نمایش عروسکی، مسابقه، جنگ شادی، اجرای سرود گروهی و … در قالب تریلی نمایشی با نام ” پیک انتظار”  برنامه‌های متنوع در این ایام برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها اجرا می کند.

فاضلی افزود:  این ویژه برنامه از ۱۴ تا ۱۷  اسفند  ۱۴۰۱ در شهرستان های: ساری، تنکابن، چالوس، آمل، بابل، پل سفید و بهشهر برگزار می شود.

این مسؤول فرهنگی با تاکید بر اینکه : همزمان با اجرای این طرح، دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در این ایام فعالیت دارند خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ، ترویج فرهنگ مهدویت، آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ انتظار و اخلاق مهدوی و نیز ایجاد فضای نشاط و شادی در جامعه اجرا می شود و مورد توجه در این کمیته است.

یاد آور می شود: اعضای کمیته کودک و نوجوان مناسبت‌های ماه شعبان را ، کانون پرورش فکری، استانداری مازندران، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سازمان تبلیغات اسلامی ، سپاه کربلای مازندران، بسیج دانش آموزی، صدا و سیما، نیروی انتظامی، حوزه هنری، شهرداری‌های استان تشکیل داده اند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *