آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری /  ارسال بیش از۵۰۰ اثر به نخستین جشنواره عکس «برای کشورم ایران» در مازندران / ۸ اثر برگزیده شد.

 ارسال بیش از۵۰۰ اثر به نخستین جشنواره عکس «برای کشورم ایران» در مازندران / ۸ اثر برگزیده شد.

۵۰۰ اثر به دبیر خانه نخستین جشنواره عکس ویژه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۴۰۱ ارسال شد.

به گزارش ساری فردا، مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران اظهار کرد : بیش از ۵۰۰ اثر از مناطق مختلف استان به دبیرخانه نخستین جشنواره عکاسی «برای کشورم ایران» ویژه چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ارسال شده است.

وی با اشاره به: استقبال خوب عکاسان این استان برای شرکت در مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران»، اظهار کرد: فراخوان این رویداد فرهنگی – هنری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۰ بهمن امسال از طریق فضای مجازی و رسانه‌های استان، منتشر شد.

معصومی گفت: ۵۰ هنرمند عکاس از مناطق مختلف استان، از رامسر و تنکابن تا ساری، بهترین تصاویر خود را در بخش‌های حرفه‌ای و عکس موبایلی، به دبیرخانه ارسال کردند.

رییس حوزه هنری مازندران اعلام کرد: پس از داوری نهایی آثار، ۸ اثر جز.و برترین‌ها قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: «ابراهیم فلاح»، «داریوش منصوری»، «حوا احمدی»، «مانیلی کلاکی» و «مهدی رجب‌پور» در بخش مجموعه عکس حرفه‌ای و «علیرضا حیدری فرد»، «شهلا فرهادی فر» و «امیرحسین عالیشاه» در بخش عکس موبایلی حائز رتبه‌های برتر شدند.

معصومی : درباره جوایز این رویداد فرهنگی و هنری بیان کرد: به نفرات برتر در بخش عکاسی حرفه‌ای، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به نفرات برتر بخش عکاسی موبایلی نیز ۷۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

این مسئول : زمان تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر را پیش از سال جدید اعلام کرد و گفت: مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران» به همت حوزه هنری، کانون خدمت رضوی و خانه عکاسان حوزه هنری مازندران برگزار شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *