خانه / اخبار ساری / فعالیت بیش از ۲ هزار باشگاه ورزشی مجوز دار در مازندران/ با باشگاه های ورزشی بدون مجوز و متخلف برخورد جدی می شود.

فعالیت بیش از ۲ هزار باشگاه ورزشی مجوز دار در مازندران/ با باشگاه های ورزشی بدون مجوز و متخلف برخورد جدی می شود.

۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه ورزشی با مجوز تا بهمن امسال در مازندران فعالیت می کنند و باشگاه های ورزشی بدون مجوز تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

به گزارش ساری فردا : عادل عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به: افزایش سطح نظارت بر باشگاه های ورزشی گفت : در مازندران تا بهمن ماه امسال ۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه فعال مجوزدار داریم، اما هنوز برخی باشگاه‌ها مجوز فعالیت ندارند و این اشخاص تنها تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

وی : درباره فعالیت باشگاه‌ها در سطح استان اظهارکرد : سهم عمده‌ای از فعالیت ورزش استان به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات شایانی را به جامعه ورزش ارائه می‌دهند. اما با باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند برخورد جدی می کنیم.

عالیشان با بیان اینکه: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، گفت : با همکاری نهادهای نظارتی پیگیر وضعیت باشگاه‌ها هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان سال برای دریافت مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت دریافت نکردن مجوز با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

این مسئول : با اشاره به برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف گفت : مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود : در این راستا، گروهی از بازرسان و حراست اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه های مرتبط از باشگاه های ورزشی بازدید و در صورت اثبات تخلف، با آنها بطور جدی برخورد خواهد شد .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *