خانه / اخبار ساری / فعالیت بیش از ۲ هزار باشگاه ورزشی مجوز دار در مازندران/ با باشگاه های ورزشی بدون مجوز و متخلف برخورد جدی می شود.

فعالیت بیش از ۲ هزار باشگاه ورزشی مجوز دار در مازندران/ با باشگاه های ورزشی بدون مجوز و متخلف برخورد جدی می شود.

۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه ورزشی با مجوز تا بهمن امسال در مازندران فعالیت می کنند و باشگاه های ورزشی بدون مجوز تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

به گزارش ساری فردا : عادل عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به: افزایش سطح نظارت بر باشگاه های ورزشی گفت : در مازندران تا بهمن ماه امسال ۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه فعال مجوزدار داریم، اما هنوز برخی باشگاه‌ها مجوز فعالیت ندارند و این اشخاص تنها تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

وی : درباره فعالیت باشگاه‌ها در سطح استان اظهارکرد : سهم عمده‌ای از فعالیت ورزش استان به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات شایانی را به جامعه ورزش ارائه می‌دهند. اما با باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند برخورد جدی می کنیم.

عالیشان با بیان اینکه: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، گفت : با همکاری نهادهای نظارتی پیگیر وضعیت باشگاه‌ها هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان سال برای دریافت مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت دریافت نکردن مجوز با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

این مسئول : با اشاره به برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف گفت : مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود : در این راستا، گروهی از بازرسان و حراست اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه های مرتبط از باشگاه های ورزشی بازدید و در صورت اثبات تخلف، با آنها بطور جدی برخورد خواهد شد .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *