خانه / اخبار ساری / خرید اقساطی از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری

خرید اقساطی از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری

مردم مازندران تا ۲۸ اسفند فرصت دارند تا با باز پرداخت ۲ تا ۴ ماهه از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در سارری مرکز مازندران دیدن و خرید کنند.

به گزارش ساری فردا ، برپایی نمایشگاه ها در ایام سال به مناسبت های مختلف موقیت مناسبی است تا مردم کالا های مورد نیاز خود را از یک مکان مناسب و همگانی و با کیفیت ، قیمت مناسب تر و از تولید به مصرف خریداری کنند .

سید محمد پوریا مسئول اجرایی این نمایشگاه و نماینده نشر مشعر حج و زیارت استان های مازندران و گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما : دربار نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی ، با محوریت ،عفاف و حجاب که بیشتر کالا ها تولیدات داخلی است، در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از ۲۰ اسفند گشایش یافت گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه شامل: انواع پوشاک زنانه ، بچه گانه، مردانه ، کفش و. نیز البسه روحانیون .. با نشان ‌و برند فرخنده کالا ، به نمایش گذاشته شده و خرید اقساطی از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است .

وی افزود: مردم می توانند علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی به صورت اقساط ۲ تا ۴ ماهه با ارائه چک یا سفته از این نمایشگاه دیدن و خرید کنند.

پوریا اظهار کرد: علاقمندان می توانند از این نمایشگاه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴، عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ،به نشانی : ساری ، میدان امام سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدن کنند و از امتیازات آن برخوردار شوند.
مسئول اجرایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری: خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در استان گلستان نیز برگزار و مردم استقبال خوبی کردند.

یادآور می شود : این نمایشگاه با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مشعر برگزار شد و تا ۲۸ اسفند در ساری مرکز استان ادامه دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *