آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / خرید اقساطی از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری

خرید اقساطی از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری

مردم مازندران تا ۲۸ اسفند فرصت دارند تا با باز پرداخت ۲ تا ۴ ماهه از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در سارری مرکز مازندران دیدن و خرید کنند.

به گزارش ساری فردا ، برپایی نمایشگاه ها در ایام سال به مناسبت های مختلف موقیت مناسبی است تا مردم کالا های مورد نیاز خود را از یک مکان مناسب و همگانی و با کیفیت ، قیمت مناسب تر و از تولید به مصرف خریداری کنند .

سید محمد پوریا مسئول اجرایی این نمایشگاه و نماینده نشر مشعر حج و زیارت استان های مازندران و گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما : دربار نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی ، با محوریت ،عفاف و حجاب که بیشتر کالا ها تولیدات داخلی است، در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از ۲۰ اسفند گشایش یافت گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه شامل: انواع پوشاک زنانه ، بچه گانه، مردانه ، کفش و. نیز البسه روحانیون .. با نشان ‌و برند فرخنده کالا ، به نمایش گذاشته شده و خرید اقساطی از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است .

وی افزود: مردم می توانند علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی به صورت اقساط ۲ تا ۴ ماهه با ارائه چک یا سفته از این نمایشگاه دیدن و خرید کنند.

پوریا اظهار کرد: علاقمندان می توانند از این نمایشگاه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴، عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ،به نشانی : ساری ، میدان امام سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدن کنند و از امتیازات آن برخوردار شوند.
مسئول اجرایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری: خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در استان گلستان نیز برگزار و مردم استقبال خوبی کردند.

یادآور می شود : این نمایشگاه با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مشعر برگزار شد و تا ۲۸ اسفند در ساری مرکز استان ادامه دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *