خانه / اخبار ساری / تحقق ۸۰ درصدی ایجاد اشتغال در مازندران

تحقق ۸۰ درصدی ایجاد اشتغال در مازندران

۸۰ درصد تعهد اشتغال ۱۴۰۱ در مازندران محقق شد .

به گزارش ساری فردا، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، گفت: ۸۰ درصد تعهد اشتغال سال ۱۴۰۱ مازندران با اعطای تسهیلات رونق تولید و حمایت از کسب و کارهای خرد محقق شد. ‎

وی افزود: تعهد اشتغال امسال استان ایجاد ۵۳ هزار شغل در بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ و واحدهای صنعتی و تولیدی بوده که از ابتدای فروردین تا ۲۰ بهمن امسال ۴۷ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

خیریانپور خاطر نشان کرد: از این میزان اشتغال ایجاد شده در استان حدود ۲۰ هزار و ۸۶۳ شغل در بنگاه های اقتصادی مازندران با اعطای تسهیلات یک هزار میلیارد تومانی سرمایه در گردش بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران: از ایجاد اشتغال جدید با احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده در حدود ۱۱ ماه گذشته خبر داد و گفت: تعداد زیادی از افراد بیکار با برگشت به تولید، ۲۵۰ واحد تولیدی راکد استان، صاحب شغل شدند.

خیریانپور با اشاره به: تداوم تلاش‌ها برای تحقق رشد ۸ درصدی در استان گفت : رسیدن به این هدف در استان سخت اما دست یافتنی است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با جذب به موقع اعتبارات و جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان برای تحقق رشد ۸ درصدی در مازندران بکوشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران اظهار کرد: سهم کشاورزی و صنعت در اعتبارات استانی نیازمند بازنگری است و باید بودجه منطبق رونق اقتصادی در مازندران برای سال‌های آینده بسته شود.

وی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی مازندران برای تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیازمند حمایت‌های مالی هستند که به طور حتم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نگاه ویژه ای به این بخش خواهند داشت.

خیریانپور با بیان اینکه : در سال گذشته حدود ۴۰ هزار شغل پایدار در استان مازندران ایجاد شد، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات کافی تعهدات ایجاد اشتغال امسال در استان نهایی خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *