آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تحقق ۸۰ درصدی ایجاد اشتغال در مازندران

تحقق ۸۰ درصدی ایجاد اشتغال در مازندران

۸۰ درصد تعهد اشتغال ۱۴۰۱ در مازندران محقق شد .

به گزارش ساری فردا، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، گفت: ۸۰ درصد تعهد اشتغال سال ۱۴۰۱ مازندران با اعطای تسهیلات رونق تولید و حمایت از کسب و کارهای خرد محقق شد. ‎

وی افزود: تعهد اشتغال امسال استان ایجاد ۵۳ هزار شغل در بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ و واحدهای صنعتی و تولیدی بوده که از ابتدای فروردین تا ۲۰ بهمن امسال ۴۷ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

خیریانپور خاطر نشان کرد: از این میزان اشتغال ایجاد شده در استان حدود ۲۰ هزار و ۸۶۳ شغل در بنگاه های اقتصادی مازندران با اعطای تسهیلات یک هزار میلیارد تومانی سرمایه در گردش بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران: از ایجاد اشتغال جدید با احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده در حدود ۱۱ ماه گذشته خبر داد و گفت: تعداد زیادی از افراد بیکار با برگشت به تولید، ۲۵۰ واحد تولیدی راکد استان، صاحب شغل شدند.

خیریانپور با اشاره به: تداوم تلاش‌ها برای تحقق رشد ۸ درصدی در استان گفت : رسیدن به این هدف در استان سخت اما دست یافتنی است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با جذب به موقع اعتبارات و جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان برای تحقق رشد ۸ درصدی در مازندران بکوشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران اظهار کرد: سهم کشاورزی و صنعت در اعتبارات استانی نیازمند بازنگری است و باید بودجه منطبق رونق اقتصادی در مازندران برای سال‌های آینده بسته شود.

وی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی مازندران برای تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیازمند حمایت‌های مالی هستند که به طور حتم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نگاه ویژه ای به این بخش خواهند داشت.

خیریانپور با بیان اینکه : در سال گذشته حدود ۴۰ هزار شغل پایدار در استان مازندران ایجاد شد، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات کافی تعهدات ایجاد اشتغال امسال در استان نهایی خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *