خانه / اخبار ساری / انتصاب معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

انتصاب معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

حسین دلیری معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران شد.

به گزارش ساری فردا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، امروز ۲۴ بهمن طی حکمی حسین دلیری را بعنوان معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب کرد.

وی : در این نشست توجه به ورزش همگانی را از راهبردهای اصلی این اداره بیان و اظهار کرد : یکی از حوزه های بسیار مهم ما حوزه همگانی است.

عالیشان با تاکید بر : این نکته که ورزش همگانی منجر به افزایش نشاط عمیق و پایدار در جامعه می‌شود و جلوی آسیب‌های اجتماعی را می گیرد، ادامه داد: با توجه به اهمیت این ورزش ، تقویت ورزش‌های همگانی و ترویج آن در دستور کار دستگاه ورزش قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران : به ضرورت توجه به ورزش همگانی اشاره و اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی و گسترش آن برای همه ی مردم مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه: ترویج ورزش همگانی برای رسیدن به جامعه پویا و بالنده ضروری است، اظهار کرد: اهمیت ورزش همگانی کمتر از ورزش قهرمانی نیست و ترویج ورزش همگانی می‌تواند سلامت همگانی را تضمین کند.

یاد آور می شود: حسین دلیری سابقه ریاست ورزش و جوانان شهرهای ساری، نکا، فریدونکنار، جویبار، سیمرغ و رییس گروه ورزش همگانی را در رزومه خود دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *