آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / انتصاب معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

انتصاب معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

حسین دلیری معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران شد.

به گزارش ساری فردا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، امروز ۲۴ بهمن طی حکمی حسین دلیری را بعنوان معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب کرد.

وی : در این نشست توجه به ورزش همگانی را از راهبردهای اصلی این اداره بیان و اظهار کرد : یکی از حوزه های بسیار مهم ما حوزه همگانی است.

عالیشان با تاکید بر : این نکته که ورزش همگانی منجر به افزایش نشاط عمیق و پایدار در جامعه می‌شود و جلوی آسیب‌های اجتماعی را می گیرد، ادامه داد: با توجه به اهمیت این ورزش ، تقویت ورزش‌های همگانی و ترویج آن در دستور کار دستگاه ورزش قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران : به ضرورت توجه به ورزش همگانی اشاره و اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی و گسترش آن برای همه ی مردم مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه: ترویج ورزش همگانی برای رسیدن به جامعه پویا و بالنده ضروری است، اظهار کرد: اهمیت ورزش همگانی کمتر از ورزش قهرمانی نیست و ترویج ورزش همگانی می‌تواند سلامت همگانی را تضمین کند.

یاد آور می شود: حسین دلیری سابقه ریاست ورزش و جوانان شهرهای ساری، نکا، فریدونکنار، جویبار، سیمرغ و رییس گروه ورزش همگانی را در رزومه خود دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *