آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کارآفرینی به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات دنیای امروز و محرکه اصلی توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

کارآفرینی به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات دنیای امروز و محرکه اصلی توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش ساری فردا، نقش کارآفرینی در نوآوری یا ایجاد فضاهای جدید کسب‌وکار بر همگان روشن است.
تحریم‌های شدید اقتصادی و محدودیت‌های کسب‌وکار داخلی و ارتباطات خارجی دست‌وپاگیر شرایطی را فراهم ساخته تا باری دیگر تفکر ناب ایرانی و دلسوزی بزرگ مرد مازندرانی راهی برای مقابله با این گونه فشار‌ها ارائه دهد.
منوچهر فتح‌اللهی نمونه همین تفکر و همت‌های ناب ایرانی است که با دلسوزی‌های پدرانه خود کارآفرینی و نوآوری را به خوبی معنا کرده است.
وی مدیرعامل صنایع چوب فتح‌اللهی بوده که هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی و تولید دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری چوبی در مازندران است. به محل شرکت صنایع چوب فتح‌اللهی رفته و با محیط کار و نوع فعالیت این شرکت بیشتر آشنا شدیم که گزارش آن این بازدید را در ادامه می‌خوانید:

منوچهر فتح‌اللهی متولد سال ۴۸ در نکا با بیان اینکه کار خود را در مغازه کوچک و با یک نیرو در سال ۶۷ شروع کرد گفت: این کار شغل خانوادگی ما بود. من از بچگی در این حوزه کنار پدرم فعالیت می‌کردم. بعد از پدر، خودم شروع به کار کردم تا به اینجا رسیدم.
وی اذعان داشت: در این راه هرگز ناامید نشدم و بیشتر از هر چیزی به فکر جذب نیروهای جوان بودم تا انگیزه‌ای باشم برای آینده آن‌ها.
این کارآفرین حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی بیان کرد: با آرزوهای بزرگ و مشکل‌های پی‌در‌پی کار خود را شروع کردم. امیدوار بودم که به خواسته‌های خود برسم. مطمئن بودم می‌توانم یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی دکوراسیون را داشته باشم که در استان و کشور خدمات خود را ارائه دهم.
فتح‌اللهی در ادامه گفت: الان با توجه به رضایت کاربران و میزان سفارش‌ها و افزایش تولیدات، تصمیم بر این است که این مجموعه کارگاهی را گسترش دهیم و در جهت رشد آن نیروهای بیشتری جذب نموده و خدمات‌دهی وسیع‌تری در سطح کشور داشته باشیم.
وی در مورد اهداف آینده خود خاطرنشان کرد: در قدم بعدی با شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته در دنیا بتوانیم این مجموعه را مجهز و محصولاتی با جدیدترین متد روز دنیا در بازار داخلی و بین المللی ارائه دهیم

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *