آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مازندران میزبان پیکر ۸ آلاله زهرایی / مراسم وداع در مرکز فرهنگی دفاع مقدس

مازندران میزبان پیکر ۸ آلاله زهرایی / مراسم وداع در مرکز فرهنگی دفاع مقدس

پیکر هشت آلاله زهرایی در مازندران تشییع و مراسم وداع در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرکز استان ساری برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج شهرستان مازندران ، میزبان پیکر مطهر ۸ شهید گمنام است، اظهار کرد : پیکر ۳ تن از شهدا در ساری، استانداری مازندران، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور خاکسپاری می شوند.

وی با بیان اینکه : پیکر مطهر ۲ شهید گمنام نیز در بام چالوس منطقه اشکاردشت خاکسپاری می شود افزود: پیکر یک شهید گمنام در تکیه پیر علم بابل و یک شهید گمنام نیز در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) و پایگاه فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در بخش مرکزی جویبار روستای شورکا به خاک سپرده می‌شود.
سردار ملکی با بیان اینکه: شهرستان سوادکوه میزبان پیکر یک شهید گمنام خواهد بود، اظهار کرد : پیکر مطهر این شهید گمنام در شهر آلاشت تشییع و تدفین می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مازندران با اشاره به اینکه: کاروان شهدای گمنام دوشنبه دوم خرداد از مسیر فیروزکوه وارد استان می‌شوند و در شهرهای پل سفید و زیرآب و شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال مردمی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: پس از مراسم استقبال، پیکر شهدا به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران منتقل می شود.

وی افزود: مراسم استانی شب وداع با پیکر مطهر این شهدا سه شنبه سوم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در عرصه هفت تپه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساری برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه : روز چهارشنبه چهارم خرداد پیکر شهدا به شهرستان‌های میزبان انتقال می‌یابد، افزود: مراسم شب وداع نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در این شهرستان ها برگزار می شود.

سردار ملکی : زمان تشییع پیکر مطهر ۶ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس را پنجشنبه پنجم خرداد در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان های بابل، ساری، جویبار و سوادکوه اعلام کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر ۲ شهید گمنام جمعه ششم اردیبهشت همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) همراه با برگزاری نماز جمعه در اشکاردشت شهرستان چالوس تشییع می شود .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *