خانه / اخبار ساری / شکوه کوی کیاسر

شکوه کوی کیاسر

برای مردی که با مقاومت های قهرمانانه اش. شکنجه گران خودرا در زندان های ساواک شکنجه میداد، مردی که زیر شلاق های شکنجه گران ساواک هزار بار شهید شده بود. شهید زنده، شیخ آزاده ای که خطیب خطبه های بلیغ عشق بود فخر دیار کیاسر دوست دیرینه ام حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی رجبی کیاسری.

شوربختانه فرزانه ای گرانسنگ از جامعه فرهنگی وآئینی ایران پرکشید و به سوی معبود شتافت، استاد محمد علی رجبی کیاسری ، پژوهشگر فرهیخته هنرهای آئینی که با او درمیانه دهه هفتاد آشنا شدم .
ایشان دایی بزرگوار دکتر هادی سعیدی کیاسری بود و در ساری زندگی می کرد
عالم فاضل و محقق و نویسنده ی توانا
ایشان از شخصیتهای محوری قیام فیضیه بودند که از سال ۵۴ تا نزدیکی پیروزی انقلاب در زندان های کمیته ، قصر و اوین زندانی بودند و تحت طاقت سوز ترین شکنجه های جسمی و روحی قرار داشتند. به گونه ای که تا دم مرگ کف هر دو پایشان زخمی بود و یک گوششان نمی شنید.
همچنین ایشان سالها مدیر خانه آفرینشهای ادبی طلاب کشور بودند که برگزاری کنگره های شعر حوزه های علمیه یکی از خدماتشان است.
آثار باارزشی هم در زمینه ی ادبیات و هنرهای عاشورایی دارند که از این میان کتاب ارجمند “شرم خنجر” خود یکی از منابع تحقیقی در زمینه ی ادب آیینی است. ایشان در همایش های موسیقی رمضان ، مناقب خوانی و نعت خورشید بی دریغ به یاری ام آمد و با سخنرانی های خود همه را تحت تاثیر خویش قرار داد.
تسلیت به خانواده گرامی ودوستانش

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *