خانه / اخبار ساری / تمدید ارسال آثار به دومین جشنواره پرچم داران انقلاب اسلامی در مازندران

تمدید ارسال آثار به دومین جشنواره پرچم داران انقلاب اسلامی در مازندران

برگزاری دومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی مازندران تمدید شد.

به گزارش ساری فردا، حجت‌الاسلام عیسی رضایی مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران با اشاره به، برگزاری دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت اظهار کرد : این جشنواره در پنج محور تألیفات و ترجمه کتاب‌ها به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی با موضوعات خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان روحانی در عرصه‌ جهاد و مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مقاومت اسلامی و نقش علمای استان، کتب مرجع حوزوی با موضوعاتی از قبیل آیات‌ و روایات‌ جهاد و شهادت‌، فقه‌الجهاد و خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی کشور و جهان اسلام در عرصه جهاد و مقاومت از دیگر موضوعات این جشنواره به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: خاطرات خانواده معظم شهدای روحانی انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت، خاطرات مناطق جنگی و عملیاتی از حضور روحانیت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اشعار با محوریت روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی‌ و مقاومت‌ و بیان خدمات روحانیت در عرصه‌های جهاد و مقاومت در ایران و جهان نیز از موضوعات جشنواره هستند.

این مسئول بابیان اینکه: تحقیق ‌و پژوهش به‌ زبان‌ فارسی، عربی‌ و انگلیسی و مقالات علمی و پژوهشی چاپ‌شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی ازجمله بخش‌های جشنواره به شمار می‌آید، بیان کرد: ارتباط بیانیه گام ‌‌دوم ‌انقلاب‌ ‌با دفاع مقدس و جبهه مقاومت نیز با ارائه مقالات تخصصی و تولیدات مکتوب به چندرسانه‌ای منبر با موضوعات، انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: مبانی دینی دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی‌، آیات‌ و روایات‌ مرتبط، نقش ‌امام ‌راحل‌ و امام ‌خامنه‌ایی‌ مدظله‌العالی‌ و فیلم‌نامه، با نقش‌ روحانیت‌ در انقلاب ‌اسلامی‌، دفاع مقدس، جبهه‌‌ مقاومت‌ نیز از دیگر موضوعات این جشنواره است.

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران گفت : در بخش چندرسانه‌ای فضای مجازی، کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، ایجاد ‌نهضت‌ رسانه‌ای، ایجاد ‌صفحات‌ و کانال‌ مرتبط‌ با روحانیت و انتشار محتوای‌ مرتبط، فیلم و عکس، فیلم‌های داستانی، گویا سازی ‌اسناد، عکس‌ و فیلم‌ حضور روحانیون در مناطق راهیان نور، نهضت‌ جمع‌آوری‌ اسناد و مدارک ‌با موضوعات ‌مرتبط ‌با نقش روحانیت از دیگر موضوعات جشنواره محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار کرد: بخش رسانه نیز به این جشنواره اضافه‌شده است و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود در قالب مقاله، یادداشت، گزارش، گفت‌وگو و تصاویر با موضوعات اعلام‌شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در همه بخش‌های جشنواره تا تاریخ پانزدهم اردیبشهت ۱۴۰۱ اعلام‌شده است.

این مسئول گفت: شرکت‌کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام‌شده به نشانی ، دبیرخانه این جشنواره در استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا نشانی الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و یا شماره سروش ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

حجت الاسلام رضایی : زمان اختتامیه جشنواره را شهریور ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: در مراسمی از برگزیدگان استانی قدردانی خواهد شد و از صاحبان آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره که در استان قم برگزار می شود تجلیل می شوند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *