آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید استاندار مازندران برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

تاکید استاندار مازندران برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

استاندار مازندران بر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و واگذاری طرح ها به بخش های خصوصی و حمایت از آنها تاکید کرد.

به گزارش ساری فردا ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ، امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها و اصحاب رسانه در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه: سفر ریاست جمهور به استان ها برکاتی به همراه دارد گفت: اعتبارات سالانه که برای استان ها در نظر گرفته می شود به دلیل شرایط کشور ممکن است بخشی از آن تخصیص یابد اما اعتباراتی که در سفر ریاست جمهوری اختصاص می یابد به دلیل اینکه هم شخص رئیس جمهور پیگیری می کنند و هم مدیران استان و دستگاه های اجرایی سریع تر تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه : اعتبارات استانی برای ساختن استان و پیشرفت در زمینه های مختلف استانی امکان پذیر نیست اظهار کرد: مدیران باید همه شرایط را برای جذب سرمایه گذاران در بخش ها و حوزه های مختلف در استان فراهم کنند و حتی منت سرمایه گذاران را بکشند و با احترام با آنها رفتار کنند و از افرادی که در جذب سرمایه گذار تجربه دارند در این زمینه استفاده کنند.

حسینی پور با تاکید بر اینکه: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید مصوبات سفر ریاست جمهوری را شخصا پیگیری کنند و فرمانداران نیز این وظیفه را باید به عهده بگیرند اظهار کرد : طرح های نیمه تمام مقابل چشم مردم نماد ضعف مسئولان است که مدیران باید با پیگیری مستمر این طرح ها را تکمیل کنند.

استاندار مازندران با اشاره به: اعتبار ۱۷ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومانی که در سفر استانی ریاست جمهور به مازندران اختصاص یافته است ، با قدر دانی از مدیرانی که با انگیزه ،اراده جهادی ، تلاش شبانه روزی ، و با روحیه و تفکر بسیجی پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری هستند گفت: متاسفانه به دلیل اینکه تکلیف برخی از مدیران میانی در استان مشخص نیست انگیزه ای برای کار کردن ندارند که باید هر چه زودتر تکلیف آنها مشخص شود.

این نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد : مدیرانی توانمند هستند که تنها به دنبال اعتبارات استانی نباشند و در جذب سرمایه گذار و جلب رضایت آنها و نیز واگذاری طرح ها به بخش خصوصی که می توانند موفق تر عمل کنند و بر سرمایه های خود نظارت بیشتری داشته باشند برای رسیدن به بهره وری بیشتر موفق تر هستند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه طرح های نیمه تمام ۲۰ ساله و… در استان داریم، روزانه مردم از کنار آنها رد می شوند و مشاهده می کنند که نشانه ضعف و ناتوانایی مسئولان است که دستگاه های نظارتی با کمک نه مچ گیری از مدیران و ایجاد امنیت بیشتر برای مدیران باید این مشکلات را رفع کنند.

مهر افزا مدیر کل بازرسی استانداری مازندران نیز در این نشست اظهار کرد : از درخواست های مردمی در سفر ریاست جمهوری ۳۲ هزار مورد مربوط به تسهیلات قرض الحسنه بوده‌ است.

وی افزود: برای تسهیلات قرض الحسنه ۴۸۰ میلیار تومان اعتبار اختصاص یافته که ۱۵ هزارو ۸۸۰ نفر در مرحله نخست به بانک های عامل معرفی و بقیه نیز، در حال پیگیری است.

مهر افزا : مبلغ این تسهیلات به متقاضیان را ۱۵ میلیون تومان بیان کرد و افزود : با سفر ریاست جمهوری به استان ، امید به زندگی در جامعه بیشتر شد.

محمد علی نوبخت فرماندار ساری در این نشست گفت: ۲۱ طرح در مرکز استان که مهم تر بوده مشخص کردیم .

وی افزود: از این ۲۱ طرح ۵ طرح که شامل: نیروگاه زباله سوز ساری ، و جابجایی میدان تر بار که مستمر پیگیری می شود ، محور ساری تاکام ،احیاء و مرمت آب انبار نو ، کتابخانه مرکزی و پارک ویژه بانوان ساری است.

محمد علی نوبخت با بیان اینکه: ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به ساری مرکز استان اختصاص یافته است گفت با ایجاد ستاد ویژه سفر ریاست جمهوری در فرمانداری ،دبیر خانه تشکیل و انتخاب نماینده ویژه، پیگیر مصوبات سفر هستیم.

فرماندار ساری گفت: ۲۶ طرح نیز با اعتبار استانی در حال پیگیری است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *