آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ایجاد شرکت تعاونی ویژه کارکنان شهرداری ساری

ایجاد شرکت تعاونی ویژه کارکنان شهرداری ساری

شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری ساری برای رفاه بیشتر کارکنان ایجاد می شود.

به گزارش ساری فردا: راحله حاجیان مسئول امور رفاهی کارکنان شهرداری ساری: از ایجاد شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری ساری خبر داد و گفت: در اجرای تأکیدات جواد طالبی شهردار ساری شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری با امکان عضویت شاغلین این نهاد تشکیل خواهد شد که میزان مشارکت هر فرد به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.

وی با اشاره به : ایجاد شرایط تسهیل مشارکت کارکنان در این اقدام وحدت بخش اظهار کرد: با توجه به تاکیدات جواد طالبی شهردار ساری برای ایجاد زمینه گستردگی مشارکت کارکنان و تسهیل شرایط پرداخت سهم مشارکت مقتضی با وضعیت معیشتی کارکنان؛ مقرر شد کمتر از ۲۰ درصد این مبلغ یعنی ۲۰۰ تومان از سوی متقاضیان به صورت نقدی پرداخت شود و بقیه مبلغ به صورت اقساط ۷ ماهه از حقوق کارکنان کسر خواهد شد.

حاجیان اظهار کرد: با آغاز فعالیت این شرکت علاوه بر انتفاع شهروندان از دسترسی به کالا با قیمت مناسب و مصوب ، شاهد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کارکنان این نهاد اجتماعی خدمت رسان در مناطق مختلف شهر با مشارکت فعال خانواده بزرگ شهرداری در استان باشیم.

وی افزود: موضوع ایجاد شرکت تعاونی رفاه پرسنلی از دغدغه های شهردار و تیم مدیریت شهری جهت رفاه همکاران می باشد که بر این موضوع بسیار تاکید شده است.

مشاور شهردار با بیان این مطلب که:
فرایند تشکیل شرکت تعاونی بعد از انقضای مهلت ثبت نام متقاضیان آغاز می شود گفت: انتخابات مجمع عمومی با دعوت و ثبت نام کاندیداها برای عضویت هیئت مدیره و اجرای فرآیندهای قانونی لازم برگزار خواهد شد.

وی : مهلت برای شرکت در فراخوان عضویت را ۵/۴/۱۴۰۱ تا ۵/۵/۱۴۰۱ اعلام و خاطر نشان کرد: همکاران محترم میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۳۵۱۶۱۱۹-۳۳۵۱۶۰۹۶ با کارشناسان محترم رفاه پرسنلی تماس بگیرند.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *