آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / استاندار مازندران:

استاندار مازندران:

پیاده‌روی اربعین موجب تقویت روحیه حق‌جویی و ظلم‌ستیزی

پیاده روی اربعین روحیه حق جویی و ظلم ستیزی را در انسان تقویت می کند، همه دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم روز اربعین باید فعال باشند.

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، در نشست ستاد اربعین استان؛ بر استمرار آمادگی دستگاه ها در حوزه های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین تاکید کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین موجب تقویت روحیه حق‌جویی و ظلم‌ستیزی در انسان می شود.

وی افزود: همه کارگروه‌ها باید در تمامی حوزه‌های پشتیبانی به بهترین نحو عمل کنند و هیچ مشکلی در هیچ حوزه‌ای نباید وجود داشته

حسینی پور خاطرنشان کرد: اقلام اساسی و ضروری باید به درستی مدیریت شود تا کمبودی در مایحتاج مورد نیاز این ایام وجود نداشته باشد.

استاندار مازندران گفت : فرمانداران اختیار تام دارند و باید در هر کجا با بهترین تصمیم، به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

این مقام عالی دولت در استان اظهار کرد : باید نیازسنجی درستی از میزان مورد نیاز مایحتاج موکب‌ها حاصل شود و در کنار این موضوع باید کمک‌های مردمی نیز دیده شود.

وی اعلام کرد: باید مدیریت در حمل‌ونقل و ترافیک به درستی انجام شود و در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به همه ی ابعاد، توجه گردد.

استاندار مازندران تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی‌های شهرستانی به ریز و به ساعت مشخص شود تا با حداکثر آمادگی اقدامات لازم صورت گیرد.

حسینی پور افزود : بحث جاماندگان اربعین نیز چند سالی است مورد توجه مردم مازندران است و امسال از شهرهای ساحلی می‌خواهیم که مسیرهای راهپیمایی روز اربعین را در مسیر ساحل برنامه‌ریزی کنند تا یک اقدام ارزشمندی را شاهد باشیم.

استاندار مازندران گفت : باید هیئآت مذهبی هر شهرستان مراسم و برنامه‌های این ایام، پای کار بیایند و برای روز اربعین نیز برنامه‌ریزی منظم و دقیقی در این خصوص انجام شود تا به بهترین شکل مراسم اربعین به سبک و سیاق سنتی در هر شهرستان انجام شود.

وی یادآور شد: موکب‌ها هم در هر شهرستانی و در مسیر بین راهی شهرها فعال شوند تا حال و هوای اربعینی در تمام استان طنین‌انداز شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *