آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مازندران

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مازندران

هزارو ۵۰۰ برنامه با ۲۵ عنوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، فرشته پازوکی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران: امروز در جمع خبرنگاران ، از اجرای بیش از هزارو ۵۰۰ برنامه با ۲۵ عنوان در فضای حقیقی و مجازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مازندران خبر داد.

وی: با گرامیداشت یاد امام و شهدا افزود : بیش از ۲ هزار مرد در ۲۱ تیر ۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد به دنبال کشف حجاب رضاخانی که به نوعی تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی بود در مقابل رژیم سفاک پهلوی و رضاخانی ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

پازوکی با اشاره به اینکه : یکی از مهمترین اهداف امروز دشمن ترویج بی‌غیریتی در مردان و بی‌عفتی و بی‌حجابی در زنان است گفت : دشمن به این نتیجه رسید که با ترویج بی‌حجابی می‌تواند به اهداف خود برسد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه: ترویج بی حجابی، بی عفتی را به دنبال دارد، اظهار کرد : بی عفتی هم بی حیایی را به دنبال دارد و نتیجه بی‌حیایی خیانت است که منجر به طلاق خواهد شد.

وی افزود : هدف دشمن از طلاق، فروپاشی خانواده‌ها است به دلیل اینکه یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در خصوص بی حجابی و بی عفتی می‌گوید: هر زن چادری، در کوی و برزن ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است لذا ما برای براندازی این نظام باید حجاب را سست کنیم.

پازوکی گفت : دشمن برای ترویج بی حجابی و بی عفتی در زنان و بی غیرتی در مردان برنامه ریزی فراوانی کرده است.

وی با بیان اینکه: یکی از اهداف استکبار زدن فرهنگ و بنیان خانواده است، خاطرنشان کرد: زدن نظام آموزشی جامعه از مهدکودک‌‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها سرچشمه می‌گیرد و زدن الگوهای برتر و موفق جامعه از جایگزینی الگوهای نادرست و غلط به جای الگوهای درست و زدن خانواده نیز فروپاشی جامعه را به دنبال دارد.

این مسئول ادامه داد: ترویج و تبیین سبک زندگی فاطمی و اسلامی و پیاده سازی الگوی سوم و معرفی الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی برای زنان عالم بویژه زنان مسلمان در ایران عزیز یکی از مهمترین برنامه‌های ما در بسیج جامعه زنان است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با بیان اینکه : غرب به زن نگاه جنسیتی و ابزاری دارد و در شرق نیز نگاه حاشیه نشینی را شاهد هستیم، افزود: اما در نگاه اسلام زن آزاد و مقام بسیار والا و ارزشمندی دارد و با پوشش اسلامی و محجبه بودن خود نقش‌های مهمی را در عرصه‌های مختلف جامعه ایفا می‌کند و آزادی کامل دارد.

پازوکی با بیان اینکه: بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری دستگاه ها و نهادها برنامه ریزی خوبی را برای اجرای برنامه‌ها داشته است، گفت: بیش از هزارو ۵۰۰ برنامه با ۲۵ عنوان برنامه‌ای در فضای حقیقی و مجازی برنامه یزی شد که در سواحل، پارک ها ، تفرجگاه ها و در تمامی شهرستان ها در این هفته و تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی افزود : پیاده روی خانوادگی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه با جشن غدیر، برگزاری جشنواره طهورا با هدف شناسایی و انتخاب طرح‌های برتر فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب و تجلیل از برترین‌های حجاب بانوان، بازخوانی واقعه مسجد گوهرشاد در قالب تقاله خوانی و خطبه خوانی و تجمع بزرگ مادران و دختران با عنوان مدافعان حریم خانواده و تجلیل از برترین‌ها همراه با قرائت میثاق نامه و بیانیه خواهران از جمله برنامه‌هاست.

مسئول جامعه زنان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف و فروش و عرضه پوشاک اسلامی و دوخت چادر و مقنعه رایگان در تمامی سطح شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاهها، اجرای ویژه برنامه «سفیران مهر» مادران و دختران به همراه اهدای شاخه گل و هدایا به زنان و دختران در خیابان و پارک ها و دعوت به حجاب از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

این مسئولل: برپایی موکب‌های فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، عرضه محصولات خانوادگی، برپایی میزهای خدمت در پارک ها، سواحل و تفرجگاه ها، پاسخگویی به شبهات و سوالات توسط اقشار بسیج، برپایی میز مشاوره رایگان برای عموم جامعه، اجرای سرود پاتوقی به همراه جنگ شادی با موضوع غدیر و عفت و غیرت، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها با موضوع زیست عفیفانه و دورهمی دخترانه و اکران فیلم «من میترا نیستم» مستند شهید «زینب کمایی» را از مهم ترین برنامه ها در این هفته بیان کرد.
پازوکی: در پیان ، اجرای قوانین بر زمین مانده ۱۰۲۰۲۱ در خصوص تحکیم بنیان خانواده و قانون ۶۳۸ برخورد با بی حجابی، بی عفتی و بی حیایی را در جامعه از مسئولین متولی خواستار شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *