خانه / اخبار ساری / کاهش ۱۴ درصدی مرگ و میر در اثر حوادث ناشی از کار در مازندران

کاهش ۱۴ درصدی مرگ و میر در اثر حوادث ناشی از کار در مازندران

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در مازندران ۶ ماه نخست امسال ۱۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش: ساری فردا ، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران : با اشاره به اینکه ۵۵ نفر ۶ ماه نخست امسال در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند گفت:خوشبختانه این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش یافت.

وی: با بیان اینکه از این تعداد جان باختگان ۳۹ نفر متاهل و بقیه مجرد بودند افزود :. بر اساس آمارهای موجود، سقوط از بلندی با ۳۰ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد.

عباسی اظهار کرد: ۱۳ نفر در اثر برق گرفتگی ، ۱۰ نفر ،بر اثر برخورد جسم سخت و ۲ نفر بر اثر عوامل د یگر ناشی از حوادث کار در این مدت جان باختند که در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه، خرداد ماه امسال ۱۵ نفر در استان در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که بیشترین بود گفت: ۶ نفر نیز مرداد ماه امسال جان باختند که کمترین تعداد بوده است.

این مقام اجرایی استان اظهار کرد : در این مدت ۸ نفر در شهرستان‌ ساری ، ۷ نفر آمل و ۵ نفر در چالوس جان باختند که بیشترین تعداد جان باختگان بودند و در شهرستان های رامسر ، فریدونکنار و میاندرود نیز هر کدام یک نفر جان باختند که کمترین موارد مرگ در اثر حوادث ناشی از کار بوده است.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *