خانه / اخبار ساری / کالا های اساسی به وفور در مازندران

کالا های اساسی به وفور در مازندران

کالا های اساسی بازار مازندران تامین و با قیمت مصوب توزیع می‌شود .

به گزارش،ساری فردا، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان که از ساعت ۶.۵ صبح در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، گفت: به دلیل اینکه ، امسال در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان را در پیش داریم، مسافران زیادی به مازندران سفر می کنند و باید از هم اکنون در تهیه و تدارک کالاهای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه: با توجه به تعطیلی نیمه شعبان، مسافران زیادی وارد استان می شوند و باید زمینه برای تامین کالاهای اساسی در سراسر استان فراهم باشد، اظهار کرد: همه مدیران حاضر در قرارگاه باید وظایف خود را بطور دقیق و کامل انجام دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

عنایتی تاکید کرد: وظایف سنگین تری امسال نسبت به تامین برخی کالاها داریم و نگذاریم کمبودی در بازار شاهد باشیم.

این مسئول اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی شخصا وضعیت بازار و کالاهای ذخیره شده را رصد و پیگیری می کند و لازم است همه مدیران اشراف کامل بر بازار داشته باشند و آمار و اطلاعات دقیق و کامل از اقلام و کالاها داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: قرار است ، در هر شهر نمایشگاهی از اقلام و کالاهای اساسی دایر شود و مردم با قیمت مناسب کالاها را تامین کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به قیمت سیب در بازار، تعاون روستایی باید به صورت جدی وارد عمل شود و سیب و پرتقال شب عید تامین و با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

عنایتی بیان کرد: ۲۵۰ تن پرتقال فراهم شده و از ۲۰ اسفند در استان توزیع می‌شود.

مقام عالی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیگیری شود، گوشت منجمد به اندازه کافی وارد استان شود و گوشت گرم هم وارد استان شود تا گوشت مورد نیاز شهروندان تامین شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار رصد و پایش نانوایی‌های استان شد تا شاهد صف های طولانی در نانوایی ها نباشیم و آرد مناطق پرجمعیت را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: بازرسی و نظارت باید با قوت در دستورکار مدیران قرار گیرد و نظارت ها در بازار به درستی انجام شود.

عنایتی خاطرنشان کرد: مازندران از شرایط حساسی در کشور برخوردار است و باید از آمادگی بالایی در تنظیم و کنترل بازار برخوردار باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سردخانه‌ای باید در غرب مازندران تدارک دیده شود تا مرغ ها در این سردخانه ها ذخیره شود و شهروندان غرب استان مشکلی در تامین آن نداشته باشند.
انتهای پیام/
سکینه. رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *