خانه / اخبار ساری / مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا، صیانت از جان مردم است / کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت امسال طرح‌های دریای استان

مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا، صیانت از جان مردم است / کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت امسال طرح‌های دریای استان

مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا صیانت از جان مردم و کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت طرح‌های دریا در استان است که باید با بسیج همه ی امکانات دستگاه ها، با جدیت پی‌گیری شود. ‎

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران : در آئین افتتاح طرح های دریای مازندران امروز در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه، مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا صیانت از جان مردم و کاهش ۵۰ درصدی غریق، در طرح‌های دریا در استان است گفت: باید با بسیج همه ی امکانات دستگاه ها، با جدیت پی‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه: سواحل مازندران امسال بیشتر شده است افزود : باید کارهای زیادی در طرح های دریا اجرا می شد که نیازمند اعتبار ملی است و همه ی برنامه ها نیز نیازمند تامین اعتبار و امکانات لازم است.

حسینی پور با اشاره به : مطالبات ناجیان غریق از سال گذشته، از معاون وزیر کشور خواست تا اعتبار ویژه ای امسال برای طرح های دریا ، در نظر گرفته شود. 

استاندار مازندران : از مردم به عنوان میزبان گردشگران خواست ،تا به عنوان یک ناجی عمل کرده و به مسافران اطلاع رسانی لازم برای استفاده از سواحل امن را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در مازندران: به نقش رسانه ها در آموزش و فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به حجم بالای حضور گردشگر در استان و از سوی دیگر آزاد سازی سواحل به کمک دستگاه ها در اجرای طرح های دریا آمده تا شاهد کاهش غریق در استان باشیم. 

وی با بیان اینکه : قرارگاهی در استان با هدف ارائه خدمات به مردم و مسافران در طرح های دریای مازندران تشکیل شده است، افزود: امسال  در طرح های دریای مازندران هلال احمر و ارگان های نظامی و ارتش هم به نوعی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در سواحل مازندران اضافه شده اند.

حسینی پور با اشاره به اینکه: ارائه خدمات دو وجهی است، گفت: وجه زیرساختی و عمرانی آن با تولیت سازمان همیاری شهرداری ها و وجه دیگر آن طرح های فرهنگی و اجتماعی با مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران است.

استاندار مازندران اظهار کرد:،طرح ساماندهی دریا با هدف کاهش تلفات ناشی از غرق شدن هنگام شنا و نیز ارائه خدمات تجمیعی گردشگری و نظارت‌های اجتماعی در ۶۰ نقطه از  سواحل مازندران دریای خزر به اجرا درآمد و امسال هم از سوم خرداد آغاز به کار کرد.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *