خانه / اخبار ساری / مناسب سازی پارک قائم ساری برای معلولان

مناسب سازی پارک قائم ساری برای معلولان

پارک قائم شهرستان ساری به صورت (پایلوت) برای معلولان مناسب سازی می شود .

به گزارش ساری فردا، به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نشست ، مناسب سازی و دسترس پذیری اماکن عمومی برای معلولان امروز با حضور سید افشین راسخ، سید میررحمان شجاعی و علی عاشقان اعضای شورای اسلامی شهر ساری و علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری سازی برگزار شد.

در این نشست با توجه به اینکه مناسب سازی شهری برای معلولان ،مطالبه دیرینه این قشر به شمار می آید بر این اساس، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در نظر دارند با تحقق این مهم بخشی از نیازهای این قشر از جامعه را تامین کنند.

در این نشست مناسب سازی پارک قائم ساری برای معلولان به صورت (پایلوت ) در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مقرر شد همه ی موارد مورد نیاز برای رفع موانع موجود در این پارک مورد بررسی قرار گرفته و تسهیل شود.

در این نشست: بر لزوم اجرای ضوابط معلولان در طرح تفضیلی و ساخت و سازها تاکید شد.

شهرداری ساری،براساس این طرح ، رعایت ضوابط شهرسازی و معماری برای معلولان را مورد تاکید قرار داده و با نظارت و جدیت بیشتر نسبت به گذشته، این مهم را پیگیر است تا معلولان به ساختمان ها و فضاهای شهری دسترسی مناسب تری داشته باشند.

به جهت اهمیت موضوع و توجه ویژه به جامعه معلولان، اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری ساری درخواست کردند تا کارگروه تخصصی” مناسب سازی محیط شهری برای معلولان و بررسی و رفع موانع موجود در شهرداری ساری تشکیل شود تا در آینده شاهد تحول در حوزه مناسب سازی معابر عمومی برای معلولان ، جانبازان و افراد کم توان باشیم.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *