آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / فتح خرمشهر تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران

فتح خرمشهر تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران

فتح خرمشهر موجب تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه میانه در آن شرایط سخت شد.
به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران : در ویژه بر نامه حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر که سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران حضور داشتند و در سپاه کربلا مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر موجب تثبیت جمهوری اسلامی ایران در میان کشور های خاورمیانه در آن شرایط سخت شد ، اظهار کرد: فتح خرمشهر موجب فتوحات دیگری شد و امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با اشاره به اینکه : ریاست جمهوری آن زمان را بنی صدر خائن بر عهده داشت و در حالی جنگ به کشور ما تحمیل شد که انقلاب هنوز جایگاهش محکم نشده بود به دلیل وجود مخالفان و گروهک های ضد انقلاب، کشور های عربی هر لحظه منتظر بودند اتفاقی در کشور ما بیافتد و جمهوری اسلامی استقرار نیابد به دلیل اینکه کشور ما هنوز آمادگی نظامی و دفاعی برای مقابله با دشمن را نداشت.، فتح خرمشهر موجب شد تا به فتوحات دیگری دست یافتیم و جمهوری اسلامی ایران تثبیت و امروز خورشید عالم تاب شده است.

حسینی پور خاطرنشان کرد :
جنگ تحمیلی ، میان سپاه کفر و اسلام بود و در نهایت با فتح خرمشهر سپاه اسلام پیروز شد.

این مقام عالی دولت در استان گفت: یکی از دستاورد های آزادی خرمشهر ثبات و استقرار کامل جمهوری اسلامی ایران در میان خاور میانه به ویژه کشور های عربی بود که در واقع خرمشهر برگ برنده رژیم بعث عراق بود تا جایی که صدام ملعون ، لباس شادی عربی به تن کرد و گفت : اگر جمهوری اسلامی ایران بتواند خرمشهر را از ما باز پس بگیرد کلید بصره را می دهم حتی شاید فتح خرمشهر نبود جمهوری اسلامی سقوط می کرد و آزادی خرمشهر نقش مهمی در ثبات و ماندگاری انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه: در عملیات بیت المقدس لشگر ۲۵ کربلا نیز نقش، موثری داشت افزود : تعدادی از رزمندگانی که در این عملیات شرکت داشتند و به شهادت رسیدند مازندرانی بودند .

استاندار مازندران با اشاره به: جراحی بزرگ اقتصادی دولت و حذف ارز ترجیحی ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی و نیز اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گفت: امیدواریم دولت در این طرح موفق و وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود تا دشمنان که هدفشان ایجاد نا امیدی در میان مردم ایران اسلامی و سست کردن اعتقادات ‌و باور هایشان نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به هدف شومشان نرسند و انفلاب اسلامی ما به انقلاب و ظهور امام زمان (عج) پیوند بخورد.

حسینی پور : در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه : انقلاب ما مانند قیام امام حسین (ع) زمانی اتفاق افتاد که دنیا دشمن ما بود اظهار کرد : برای اینکه جزو یاران واقعی امام زمان شویم باید مطیع محض ولایت مطلقه فقیه باشیم و در مسیر یاران امام زمان قدم برداریم.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سپاه کربلا با استانداری همکاری نزدیک دارد و تلاش می کنیم تا مشکلات استان را در کنار استاندار مدیریت کنیم گفت: لشکر ۲۵ کربلا هویت و مردانگی مردان مردی است که در شرایط بسیار سخت در جنوب شرق و شمال غرب کشور و در سوریه نیز حضور داشتند و حماسه آفریدند تا موجب شدند لشکر ۲۵کربلا به این درجه و اهمیت برسد ، ما امید واریم به عنوان مسئول بتوانیم این صلابت و اقتدار لشگر ۲۵ کربلا را حفظ کنیم .

وی با بیان اینکه: پیشکسوتان دفاع مقدس پویاتر در صحنه تر و میدان‌دار تر، امروز در صحنه ها حضور دارند افزود : معارف دفاع مقدس، گسترش و ترویج ارزش های دفاع مقدس و در بخش های فرهنگی اجتماعی نیز در صحنه هستند و در شهرستان ها و استان نام آور و در قرارگاه شهید سلیمانی در آموزش های نظامی از این نام آوران استفاده می شود .

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه : جریان انقلابی، انتظار دارند، از آنجایکه نزدیک به یک سال از آغاز دولت سیزدهم به ریاست آیت ا.. دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور ما گذشته هر چند موانع و سرعت گیر هایی در مسیر وجود دارد با مدیریت و نظارت بیشتر خدمات رسانی به مردم با سرعت بیشتری صورت گیرد که موجب می شود پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا تر برود.

وی با بیان اینکه : عملیات آزاد سازی خرمشهر(بیت المقدس) همه ی معادلات نبرد را تغییر داد گفت: امید واریم بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و عاقبت ما ختم به شهادت شود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *