خانه / اخبار ساری / فتح خرمشهر تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران

فتح خرمشهر تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران

فتح خرمشهر موجب تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه میانه در آن شرایط سخت شد.
به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران : در ویژه بر نامه حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر که سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران حضور داشتند و در سپاه کربلا مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر موجب تثبیت جمهوری اسلامی ایران در میان کشور های خاورمیانه در آن شرایط سخت شد ، اظهار کرد: فتح خرمشهر موجب فتوحات دیگری شد و امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با اشاره به اینکه : ریاست جمهوری آن زمان را بنی صدر خائن بر عهده داشت و در حالی جنگ به کشور ما تحمیل شد که انقلاب هنوز جایگاهش محکم نشده بود به دلیل وجود مخالفان و گروهک های ضد انقلاب، کشور های عربی هر لحظه منتظر بودند اتفاقی در کشور ما بیافتد و جمهوری اسلامی استقرار نیابد به دلیل اینکه کشور ما هنوز آمادگی نظامی و دفاعی برای مقابله با دشمن را نداشت.، فتح خرمشهر موجب شد تا به فتوحات دیگری دست یافتیم و جمهوری اسلامی ایران تثبیت و امروز خورشید عالم تاب شده است.

حسینی پور خاطرنشان کرد :
جنگ تحمیلی ، میان سپاه کفر و اسلام بود و در نهایت با فتح خرمشهر سپاه اسلام پیروز شد.

این مقام عالی دولت در استان گفت: یکی از دستاورد های آزادی خرمشهر ثبات و استقرار کامل جمهوری اسلامی ایران در میان خاور میانه به ویژه کشور های عربی بود که در واقع خرمشهر برگ برنده رژیم بعث عراق بود تا جایی که صدام ملعون ، لباس شادی عربی به تن کرد و گفت : اگر جمهوری اسلامی ایران بتواند خرمشهر را از ما باز پس بگیرد کلید بصره را می دهم حتی شاید فتح خرمشهر نبود جمهوری اسلامی سقوط می کرد و آزادی خرمشهر نقش مهمی در ثبات و ماندگاری انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه: در عملیات بیت المقدس لشگر ۲۵ کربلا نیز نقش، موثری داشت افزود : تعدادی از رزمندگانی که در این عملیات شرکت داشتند و به شهادت رسیدند مازندرانی بودند .

استاندار مازندران با اشاره به: جراحی بزرگ اقتصادی دولت و حذف ارز ترجیحی ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی و نیز اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گفت: امیدواریم دولت در این طرح موفق و وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود تا دشمنان که هدفشان ایجاد نا امیدی در میان مردم ایران اسلامی و سست کردن اعتقادات ‌و باور هایشان نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به هدف شومشان نرسند و انفلاب اسلامی ما به انقلاب و ظهور امام زمان (عج) پیوند بخورد.

حسینی پور : در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه : انقلاب ما مانند قیام امام حسین (ع) زمانی اتفاق افتاد که دنیا دشمن ما بود اظهار کرد : برای اینکه جزو یاران واقعی امام زمان شویم باید مطیع محض ولایت مطلقه فقیه باشیم و در مسیر یاران امام زمان قدم برداریم.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سپاه کربلا با استانداری همکاری نزدیک دارد و تلاش می کنیم تا مشکلات استان را در کنار استاندار مدیریت کنیم گفت: لشکر ۲۵ کربلا هویت و مردانگی مردان مردی است که در شرایط بسیار سخت در جنوب شرق و شمال غرب کشور و در سوریه نیز حضور داشتند و حماسه آفریدند تا موجب شدند لشکر ۲۵کربلا به این درجه و اهمیت برسد ، ما امید واریم به عنوان مسئول بتوانیم این صلابت و اقتدار لشگر ۲۵ کربلا را حفظ کنیم .

وی با بیان اینکه: پیشکسوتان دفاع مقدس پویاتر در صحنه تر و میدان‌دار تر، امروز در صحنه ها حضور دارند افزود : معارف دفاع مقدس، گسترش و ترویج ارزش های دفاع مقدس و در بخش های فرهنگی اجتماعی نیز در صحنه هستند و در شهرستان ها و استان نام آور و در قرارگاه شهید سلیمانی در آموزش های نظامی از این نام آوران استفاده می شود .

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه : جریان انقلابی، انتظار دارند، از آنجایکه نزدیک به یک سال از آغاز دولت سیزدهم به ریاست آیت ا.. دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور ما گذشته هر چند موانع و سرعت گیر هایی در مسیر وجود دارد با مدیریت و نظارت بیشتر خدمات رسانی به مردم با سرعت بیشتری صورت گیرد که موجب می شود پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا تر برود.

وی با بیان اینکه : عملیات آزاد سازی خرمشهر(بیت المقدس) همه ی معادلات نبرد را تغییر داد گفت: امید واریم بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و عاقبت ما ختم به شهادت شود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *