آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت نصب کارت واکسن دیجیتال دارای (QR) کیو آر کد برای رانندگان تاکسی

ضرورت نصب کارت واکسن دیجیتال دارای (QR) کیو آر کد برای رانندگان تاکسی

رانندگان تاکسی باید کارت واکسن دیجیتال دارای (QR)کیو آر کد، را روی شیشه نصب کنند در غیر این صورت اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش ساری فردا، سجاد اسدی ذغالچالی،رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: تاکسیرانان باید تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد خود را بر روی شیشه جلوی تاکسی نصب کنند.

وی افزود: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز هماهنگی صورت‌گرفته با وزارت کشور،کلیه بهره برداران تاکسی می بایست با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به دریافت تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد خود اقدام کنند.

اسدی : با تاکید بر اینکه بهره برداران تاکسی از ابتدای بهمن ماه فرصت داشتند که نسبت به الصاق کارت واکسیناسیون خود اقدام کنند، گفت : از نیمه بهمن ماه برای تمامی تاکسیران ها نصب کارت واکسیناسیون دارای کیو آر کد الزامی است و در صورت عدم نصب آن بر روی شیشه تاکسی، عوامل نظارتی و بازرسی سازمان، نسبت به ثبت تخلف تاکسیران و جلوگیری از فعالیت آنها اقدام می کنند.

وی اظهارکرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونای کشور ، در حوزه حمل ونقل عمومی،تمدید و صدور پروانه فعالیت در تاکسیرانی، آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا خواهد بود و برای افرادی که در حال گذراندن دوره قرنطینه بیماری کرونا هستند نیز تا بهبودی کامل و ارائه کارت واکسن، پروانه فعالیت صادر یا تمدید نخواهد شد و به حالت تعلیق در خواهد آمد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *