خانه / اخبار ساری / دیدار و نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای استان های گلستان و مازندران

دیدار و نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای استان های گلستان و مازندران

فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران و گلستان امروز با هم دیدار و نشست هم اندیشی برگزار کردند.

به گزارش :ساری فردا ،سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران در این دیدار و نشست که با حضور سرهنگ ناظری و تعدادی از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا استان گلستان که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت:هدف از برگزاری این دیدار ها و نشست ها انتقال تجربه و توانمند سازی فرماندهان در سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران و گلستان است.
وی افزود :در این بازدید یکروزه از ، ابتکارات، اجرای برنامه های نوآورانه، پیامد محور و نیز عملکرد ۶ ماه نخست فرماندهان پایگاه بسیج ادارات و کارمندان بازدید و آگاهی پیدا کردند.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: میزهای خدمت جهادی، تعاملات و عرصه های نقش آفرین بسیج در کارآمدی و سلامت نظام اداری این سازمان مورد بحث و بازدید قرار گرفت.

این مسئول گفت : در این دوره توانمندسازی یکروزه ، پرسش و پاسخ با مسئول سازمان، بازدید از مجتمع دخانیات مازندران و نشست با فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی این مجتمع از دیگر برنامه های این دیدار بود.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *