آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / دیدار و نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای استان های گلستان و مازندران

دیدار و نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای استان های گلستان و مازندران

فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران و گلستان امروز با هم دیدار و نشست هم اندیشی برگزار کردند.

به گزارش :ساری فردا ،سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران در این دیدار و نشست که با حضور سرهنگ ناظری و تعدادی از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا استان گلستان که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت:هدف از برگزاری این دیدار ها و نشست ها انتقال تجربه و توانمند سازی فرماندهان در سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران و گلستان است.
وی افزود :در این بازدید یکروزه از ، ابتکارات، اجرای برنامه های نوآورانه، پیامد محور و نیز عملکرد ۶ ماه نخست فرماندهان پایگاه بسیج ادارات و کارمندان بازدید و آگاهی پیدا کردند.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: میزهای خدمت جهادی، تعاملات و عرصه های نقش آفرین بسیج در کارآمدی و سلامت نظام اداری این سازمان مورد بحث و بازدید قرار گرفت.

این مسئول گفت : در این دوره توانمندسازی یکروزه ، پرسش و پاسخ با مسئول سازمان، بازدید از مجتمع دخانیات مازندران و نشست با فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی این مجتمع از دیگر برنامه های این دیدار بود.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *