خانه / اخبار ساری / دیدار مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

دیدار مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با مصطفی عابدی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران دیدار کرد .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در این دیدار اظهار کرد: تربیت نیروی تراز انقلاب ، که در مرحله تحقق دولت اسلامی نیاز مبرم انقلاب است به دستان معلمان و فرهنگیان متعهد و انقلابی محقق خواهد شد.

وی افزود : با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب به درستی مشکلات جامعه فرهنگیان و دانش آموزی را می توان در کلام و نیز در اجرا رفع کرد.

سر هنگ شعبانی گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا آمادگی دارد در کنار دیگر سازمان های اقشاری بسیج در نقش حمایتی و کمکی خود برای رشد و ارتقا سازمانی آموزش و پرورش استان سهیم باشد.

این مسئول اظهار کرد: همه ی مدیران و اقشار مختلف جامعه از مسیر نظام آموزشی کنونی در جایگاه های تصمیم سازی و تصمیم گیری حال و آینده کشور قرار می گیرند و سهم آموزش و پرورش در این جامعه پردازی بسیار تعیین کننده است.

مصطفی عابدی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این دیدار گفت: به تعامل و ارتباط نزدیک با بسیج در برنامه های تربیتی اعتقاد داریم و مصمم هستیم با دوستان مان در بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و دیگر اقشار بسیج تاثیرگذار در رسیدن به اهداف پیش روی آموزش و پرورش استان برسیم.

وی افزود : از همه ی سازمان ها و دستگاه های اجرایی که به نوعی بتوانند در حل مشکلات جامعه فرهنگیان استان یاری برسانند استقبال خواهیم کرد که در این مدت نیز اقدامات هماهنگی موثر صورت پذیرفته است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *