خانه / اخبار ساری / دیدار سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران با علی باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران

دیدار سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران با علی باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران با علی باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کرد.

به گزارش : ساری فردا ، سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران :در این دیدار ، با آرزوی موفقیت برای علی باقری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مسیولیت جدیدش گفت: استفاده از همه ظرفیت های موجود سازمانی به ویژه نیروهای توانمند و بسیجی با روحیه جهادی برای پیشبرد اهداف سازمان توصیه می شود.
وی افزود : از آنجائی‌که جامعه هدف اداره کل کار را جامعه کارگری تشکیل میدهد بایستی در سیاست گذاری ها ، اولویت ارایه خدمات ، موضوعات مرتبط با نظام پرداخت حقوق و پاداش ، امنیت شغلی و آرامش خانواده های آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

سرهنگ شعبانی گفت : تحقق شعار سال را در گسترش اقدامات حمایتی از تعاونی ها و تشکل ها میتوان مشاهده کرد و مسیر پیش روی آنان را با مدیریت و تدبیر آگاهانه هموار و روان ساخت.

مسیول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد : کادریابی، کادرسازی و استفاده از نیروهای کارآمد و لایق بایستی در اولویت فعالیت های برنامه محور این اداره کل قرار گیرد.

وی اظهار کرد : بسیج ادارات آمادگی کامل دارد تا در جهت موفقیت و کارآمدی سازمانی و کمک به سلامت اداری در کنار مدیران جهادی و سخت کوش به نظام اسلامی و مردم عزیز خدمت کند.

باقری سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این دیدار گفت: همه ی تلاش و همت خود را در راستای اعتلای سازمانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اولویت های ابلاغی ریاست محترم جمهوری قرار می دهم تا در این عرصه مهم با اقدامات تحولی ، بالابردن راندمان کار، رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان با تجربه ای که در صف و ستاد سازمان کسب کردم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ویژه مدیران و کارکنان جهادی دوران طلایی خدمت را در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رقم بزنم.

وی افزود : اعتقاد قلبی دارم که در این امر مهم بسیج ادارات و کارمندان بسیجی این سازمان با همان روحیه جهادی در کمک دهی فکری و اندیشه ورزی می توانند در مشاوره و قبول مسئولیت های خطیر برای رسیدن سریع تر به اهداف سازمانی موثر باشند.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *