خانه / اخبار ساری / دومین جلسه هم اندیشی چالشهای صنایع لبنی استان با حضور مدیران دستگاههای دولتی و نظارتی و مدیران واحدهای صنایع لبنی استان در دفتر انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران برگزار شد.

دومین جلسه هم اندیشی چالشهای صنایع لبنی استان با حضور مدیران دستگاههای دولتی و نظارتی و مدیران واحدهای صنایع لبنی استان در دفتر انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیران واحدهای لبنی مشکلات و چالشهای پیش روی صنعت لبنیات را مطرح نموده و راهکارهایی نیز برای برون رفت از این چالش ارائه دادند بیشترین چالشها مربوط به تامین شیر خام سالم و نبود زنجیره غذایی کامل در صنعت لبنیات استان بوده است . همچنین تامین شیر خام از سایر استانها باعث بالا رفتن هزینه تمام شده می گردد که نیاز به احداث دامداری های صنعتی چندین هزار راسی با مجوز و استاندارد لازم می باشد. در این جلسه اقای دکتر جعفری معاون توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی اسنان به همراه اقای قربان نژاد مدیر توسعه بازرگانی جهاد و همچنین اقای اسلامی معاون بازرسی جهاد کشاورزی استان پای صحبتهای واحدهای تولیدی نشسته و پاسخگوی سوالات بودند همچنین اقای دکتر داداشی معاونت نظارت بر امور دام دامپزشکی استان در خصوص تامین شیر خام سالم با واحدهای لبنی گفتگو کردند در ادامه اقای حسین زاده از معاونت غذا و دارو نیز به سوالات واحدهای لبنی پاسخ داد.در پایان اقای موسوی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت در خصوص نحوه بازرسی های چند روز اخیر و وضعیت درج قیمتها همچنین همکاری واحدهای لبنی با دستگاههای نظارتی و پیگیری انالیز قیمتها چهت جلوگیری از ضرر واحدهای تولیدی صحبت کردند. و درنهایت دکتر سعید باقری مرمتی ضمن تشکر از حضور مدعوین و بیان خواسته های واحد های تولیدی از دستگاههای دولتی و نظارتی خواستند تا دستورالعمل ها و شیوه نامه های قیمت گذاری به واحدها ابلاغ گردد تا یک وحدت رویه ای در درج قیمت بر روی محصولات لبنی صورت گیرد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *