آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ثبت آثار هنرمندان تئاتر مازندران در کتاب «فرهنگ جامع تئاتر دفاع مقدس»

ثبت آثار هنرمندان تئاتر مازندران در کتاب «فرهنگ جامع تئاتر دفاع مقدس»

آثار هنرمندان تئاتر مازندران در کتاب «فرهنگ جامع تئاتر دفاع مقدس» ثبت شد.

به گزارش : ساری فردا ، روح‌الله ایرانمهر، معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: از تدوین کتاب «فرهنگ جامع تئاتر دفاع مقدس» خبر داد و اظهار کرد: تاکنون پنج جلد این کتاب به همت سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است و ششمین جلد آن تا پایان سال به چاپ خواهد رسید.
وی افزود: مشخصات آثار شامل: معرفی نمایش، هنرمندان، کتاب‌های نمایشنامه و پایان نامه‌ها و پژوهش‌ها در حوزه دفاع مقدس و ایثارو شهادت و خلاصه ای از متن نمایش از استان‌ها به این سازمان ارسال ونسبت به درج آن در کتاب اقدام خواهد شد.

ایرانمهر گفت: علی‌رغم وجود هنرمندان ارزشی در استان مازندران و اجرای نمایش‌های دفاع مقدسی و ارزشی فراوان از لحاظ کمی و کیفی طی سالهای گذشته، متاسفانه در جلدهای یک تا پنج این کتاب، از مازندران آثار انگشت شماری به ثبت رسیده است.
معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های های دفاع مقدس مازندران : با اشاره به نشست این معاونت با یاسر محمودی مسئول انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: در این راستا تصمیمات خوبی گرفته شد و تلاش می‌شود حق مطلب را در حوزه تئاتر مازندران در سطح ملی ادا کنیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *