آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تشییع پیکر مطهر ۲شهید گمنام در بندر امیرآباد بهشهر

تشییع پیکر مطهر ۲شهید گمنام در بندر امیرآباد بهشهر

پیکر ۲ شهید والا مقام خوشنام (گمنام) دفاع مقدس در بندر امیرآباد تَشییع می شود.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید والا مقام خوشنامد (گمنام) دفاع مقدس ، در بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.
وی افزود: پیکر مطهر این ۲ آلاله زهرایی که به تازگی تفحص شد با حضور مسئولان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور در بندرامیرآباد تشییع می‌شود.

سردار ملکی، زمان تشییع دریایی پیکر این شهدای خوشنام (گمنام) را ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ دی اعلام کرد و افزود: این مراسم از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیروهای دریایی منطقه، سپاه، ارتش و… آغاز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ، پیاده شهدا را با حضور نیروهای نظامی از اسکله تا درب بندر تشییع خواهیم کرد ، گفت: پیکر مطهر این ۲ شهید خوشنام ( گمنام) سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران : زمان مراسم شب وداع با پیکر ۲ شهید خوشنام را شامگاه شنبه ۲۵ دی در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد اعلام کرد و افزود: این مراسم از ساعت ۸ :۳۰ با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

سردار ملکی : سن یکی از شهدا را ۴۰ سال بیان کرد و گفت: این شهید والا مقام در عملیات بدر، شرق دجله و شهید ولامقام دیگر ۲۳ ساله و از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه است.
وی گفت: شهید ۲۳ ساله پنجشنبه ۲۳ دی در معراج شهدای تهران تحویل مسئولان استان شد و شهید ۴۰ ساله روز شهادت حضرت زهرا (س) همراه ۵ شهید گمنام دیگر در استان تشییع و به همراه این شهید در بندرامیرآباد خاکسپاری خواهد شد.

سردار ملکی گفت: ستاد استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهرستان بهشهر، برنامه‌های گسترده‌ای را در این ۳ روز با حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان در نقاط مختلف برگزار می‌کند که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *