خانه / اخبار ساری / تشییع پیکر مطهر ۲شهید گمنام در بندر امیرآباد بهشهر

تشییع پیکر مطهر ۲شهید گمنام در بندر امیرآباد بهشهر

پیکر ۲ شهید والا مقام خوشنام (گمنام) دفاع مقدس در بندر امیرآباد تَشییع می شود.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید والا مقام خوشنامد (گمنام) دفاع مقدس ، در بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.
وی افزود: پیکر مطهر این ۲ آلاله زهرایی که به تازگی تفحص شد با حضور مسئولان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور در بندرامیرآباد تشییع می‌شود.

سردار ملکی، زمان تشییع دریایی پیکر این شهدای خوشنام (گمنام) را ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ دی اعلام کرد و افزود: این مراسم از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیروهای دریایی منطقه، سپاه، ارتش و… آغاز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ، پیاده شهدا را با حضور نیروهای نظامی از اسکله تا درب بندر تشییع خواهیم کرد ، گفت: پیکر مطهر این ۲ شهید خوشنام ( گمنام) سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران : زمان مراسم شب وداع با پیکر ۲ شهید خوشنام را شامگاه شنبه ۲۵ دی در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد اعلام کرد و افزود: این مراسم از ساعت ۸ :۳۰ با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

سردار ملکی : سن یکی از شهدا را ۴۰ سال بیان کرد و گفت: این شهید والا مقام در عملیات بدر، شرق دجله و شهید ولامقام دیگر ۲۳ ساله و از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه است.
وی گفت: شهید ۲۳ ساله پنجشنبه ۲۳ دی در معراج شهدای تهران تحویل مسئولان استان شد و شهید ۴۰ ساله روز شهادت حضرت زهرا (س) همراه ۵ شهید گمنام دیگر در استان تشییع و به همراه این شهید در بندرامیرآباد خاکسپاری خواهد شد.

سردار ملکی گفت: ستاد استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهرستان بهشهر، برنامه‌های گسترده‌ای را در این ۳ روز با حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان در نقاط مختلف برگزار می‌کند که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *