خانه / اخبار ساری / تشکیل ۲۸ کمیته تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی / تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل حاضر یک اولویت است.

تشکیل ۲۸ کمیته تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی / تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل حاضر یک اولویت است.

   ۲۸ کمیته نخصصی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مازندران تشکیل شد.

به گزارش ساری فردا، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست، ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر استان که با حضور مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی و فرمانداران بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با اشاره به اینکه : سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره بی بدیل مقاومت بود و در اوج خشوع و خوف از خدا و در اوج محبت همواره دغدغه خدمت به اسلام و مسلمین را داشت گفت: ۲۸ کمیته تخصصی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی افزود :محبت به دوستان و صلابت در برابر دشمنان ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی بود و در اوج محبت نسبت به فرزندان شهدا و رزمندگان اسلام ، یکی از محبوبت ترین نیروی نظامی به گواه تاریخ بود .

سلگی اظهار کرد: آن دسته از چهره هایی که در آنسوی مرزها نسخه تجویز و برای تحریم ملت ایران تلاش می کنند باید به نسل جدید معرفی شوند و برای نسل جدید روشنگری شود. فرمانداران بستر گفت و گو با جوانان دهه هشتادی و دیگر اقشار مختلف مردم را فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران : بر لزوم بومی سازی و حضور حداکثری مردم در ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید و اظهار کرد: هر چند فنته ۱۴۰۱ با درایت رهبری و بصیرت مردم خاموش شد اما باید برای نسل جوان جامعه روشنگری لازم صورت گیرد و دستاوردها و خدمات بزرگ انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان تبیین و بازگو شود.

وی خاطر نشان کرد :بستر گفت و گو با جوانان دهه هشتادی و دیگر اقشار مختلف مردم باید فراهم شود تا خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی بدرستی در جامعه نهادینه شود و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای تحقق این مهم است.

سلگی : از تشکیل قرارگاه بصیرتی با محوریت معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و تشکیل ۲۸ کمیته در راستای برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی رویداد بزرگی بود که با ایستادگی در برابر نظام سلطه به الگوی مناسبی برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است و تمام عصبانیت دشمنان نیز ناشی از همین امر مهم است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *