آخرین خبرها
خانه / گزارش تصویری / اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران

به گزارش ساری فردا ؛ در آیینی که امروز سه‌شنبه در مدرسه پانزده خرداد شهرستان ساری به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و در قالب دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با همت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران و اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت توزیع میان دانش‌آموزان استان آماده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این آیین از خرید و توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی طی دو مرحله و توزیع آن میان دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود: کار توزیع بسته‌های کمک معیشتی دانش‌آموزان محروم با شناسایی و معرفی آنها از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مازندران و همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان صورت گرفت.

عابدی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این بسته‌ها با هدف حمایت تامین تغذیه مناسب دانش‌آموزان و خانواده‌های محروم شامل خانوارهایی می‌شود که تاکنون کمکی از سوی دیگر نهادهای حمایتی دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم این رزمایش در اواسط تابستان اجرا خواهد شد بیان کرد: با توجه به اهمیت اجرای عدالت در سند تحول بنیادین در صدد هستیم با رعایت کرامت انسانی و اسلامی دانش‌آموزان نیازمند را با همکاری و تعامل دیگر نهادها و خیرین شناسایی و کمک‌رسانی کنیم.

جعفری مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان اظهار کرد: در طی یک سال گذشته حدود ۳۵۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و به همت عوامل مدرسه در میان دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان توزیع شد یکی از مأموریت‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازماندهی دانش‌آموزان در قالب تیم‌ها و گروه‌های جهادی است که در مناطق محروم حضور یافته و مشغول انجام امور جهادی و خدمت‌رسانی شوند که در این راستا برای نخستین بار اردو جهادی استعدادیابی در مناطق کم برخوردار در ۶ مرحله برگزار شد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

تجلیل از ورزشکاران قهرمان و مدال آور تیم کشتی استان مازندران

تجلیل از ورزشکاران قهرمان و مدال آور تیم کشتی استان مازندران از سوی استاندار و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *