خانه / اخبار ساری / برون سپاری ۷۰ درصد پرونده‌های سالمندان مددجوی مازندرانی به مراکز نیکو کاری

برون سپاری ۷۰ درصد پرونده‌های سالمندان مددجوی مازندرانی به مراکز نیکو کاری

۷۰ درصد پرونده های سالمندان یک و دو نفره مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مربوط به خدمات مددکاری در پایان شهریور ماه امسال به مراکز نیکوکاری واگذار شد.

به گزارش:ساری فردا، سید موسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت:۷۰ درصد پرونده های سالمندان یک و دو نفره تحت پوشش کمیته امداد استان تا پایان شهریور ماه امسال به مراکز نیکوکاری واگذار شد.

وی افزود: این واگذاری پرونده ها ،با هدف، بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی ، کوتاه کردن فرایندها ،تسهیل در ارائه خدمات ،ارتقای کیفیت خدمات مددکاری ، ارتقای کیفیت زندگی ، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (صرفاً حمایتی) و متناسب نمودن تعداد مددکار به مددجو از سال ۱۳۹۹ با
استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت موثرتر به محرومین و هم افزایی کمیت و کیفیت خدمات رسانی در دستور کار امداد قرار گرفت.

عمادی: با بیان اینکه ۲۸هزار و ۳۹۷ پرونده مددجویی سالمندان با اعتبار حدود ۴۵۰ میلیون تومان به ۱۵۵ مرکز نیکوکاری منتخب واگذار شد، گفت: پس از آموزش کامل، فرآیند شناسایی و ارائه خدمت در سیستم های مربوطه توسط مددکار امداد به مددکار مرکز نیکوکاری و نیز توجیه مددجویان برای چگونگی دریافت خدمات از مراکز نیکوکاری و معـرفی مددکار مرکز نیکوکاری به آنان، خدمات مددکاری ارایه می شود.

معاون سلامت و خانواده کمیته امداد مازندران اظهار کرد : ۴۲هزارو ۸۵۰ خانوار سالمند در مازندران وجود دارند که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم تا پایان امسال ۱۰۰ درصد ارائه خدمات مددکاری پرونده‌های مددجویی سالمندان به مراکز نیکوکاری واگذار شود.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *