خانه / اخبار ساری / اهدای ۸ هزار بسته کمک مومنانه توسط خیر ساروی

اهدای ۸ هزار بسته کمک مومنانه توسط خیر ساروی

به گزارش ساری فردا ، ۸ هزار سبد غذایی در قالب رزمایش بزرگ کمک های مومنانه که توسط یک خیر ساروی اهدا شده بود توسط سپاه و بسیج شهرستان ساری و با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ، رضایی فرماندار شهرستان ساری و سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری در مکان نمایشگاه بهاره در جاده ساری میاندورود توزیع شد ،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه اسلامی باید از خانواده های نیازمند حمایت کرد تا شاهد فقر در جامعه نباشیم.

وی:ارزش ریالی این ۸ هزار سبد کمک مومنانه را ۴میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این خیر بزرگ که خواست نامش برده نشود در بخش اهدای جهیزیه و مسکن محرومین نیز کمک کردند.

سردار مسلمی: با اشاره به اینکه نظارت و مطالبه گری از دولت انقلابی آینده چندین برابر دولت فعلی خواهد بود افزود: متاسفانه مسیولان بی کفایت در تلاش هستند که در دولت آینده نیز مسیولیتی بگیرند اما باید بدانند دیگر جایی برای آنها نیست.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه و بسیج هر جا که نیاز باشد وارد می شوند و از مردمی که همیشه پشت این انقلاب ایستادند حمایت می کنند و اجازه نمی دهند عده ای در هر پست و مقام و لباسی از بیت المال به صورت نامشروع استفاده کنند.

وی افزود: به علت شناخت و اعتمادی که مردم و به ویژه خیران استان به سپاه و بسیج دارند کمک های خود را در اختیار این نهاد می گذارند تا در قالب سبد غذایی،
جهیزیه ، کارت هدیه و لوازم التحریر ، کیف و کفش لباس و به ویژه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و نیز کمک های درمانی و ساخت خانه محرومین به خانواده های نیازمند کمک کنند.
وی: از همکاری خیران و فرماندار شهرستان ساری ، کمیته امداد استان،جهاد سازندگی و… قدردانی کرد و افزود :مردم خیر می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های بسیج محلات و حوزه های بسیج تحویل دهند تا در مناسبت های مختلف در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری: نیز در این مراسم گفت:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک مومنانه مساوات و همدلی از ابتدای سال تا کنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک های خیران و مردم خیر اندیش شهرستان ساری توسط حوزه های شهرستان و پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و به صورت تهیه جهیزیه ، وسایل کمک آموزشی، لوازم التحریر ،سبد کالا ، غذا های گرم ، کمک های نقدی و کارت هدیه میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان از کمک های نقدی و غیر نقدی خیران شهرستان و مردم خیر اندیش در سال گذشته جمع آوری و در بخش های مختلف میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
فرمانده سپاه شهرستان ساری از ساخت و پیگری ۱۲۰ واحد مسکونی در بخش مسکن محرومان خبر داد و گفت: ۸۵ واحد در حال آماده سازی : پی ریزی ،بتن کاری و تکمیل هستند و بقیه نیز از نظر مستندات دچار مشکلاتی هستند که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در حال پیگیری هستیم.

سکینه رضاییان

عکس: سید علی صادقی

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *