خانه / اخبار ساری / اهدای ۸ هزار بسته کمک مومنانه توسط خیر ساروی

اهدای ۸ هزار بسته کمک مومنانه توسط خیر ساروی

به گزارش ساری فردا ، ۸ هزار سبد غذایی در قالب رزمایش بزرگ کمک های مومنانه که توسط یک خیر ساروی اهدا شده بود توسط سپاه و بسیج شهرستان ساری و با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ، رضایی فرماندار شهرستان ساری و سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری در مکان نمایشگاه بهاره در جاده ساری میاندورود توزیع شد ،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه اسلامی باید از خانواده های نیازمند حمایت کرد تا شاهد فقر در جامعه نباشیم.

وی:ارزش ریالی این ۸ هزار سبد کمک مومنانه را ۴میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این خیر بزرگ که خواست نامش برده نشود در بخش اهدای جهیزیه و مسکن محرومین نیز کمک کردند.

سردار مسلمی: با اشاره به اینکه نظارت و مطالبه گری از دولت انقلابی آینده چندین برابر دولت فعلی خواهد بود افزود: متاسفانه مسیولان بی کفایت در تلاش هستند که در دولت آینده نیز مسیولیتی بگیرند اما باید بدانند دیگر جایی برای آنها نیست.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه و بسیج هر جا که نیاز باشد وارد می شوند و از مردمی که همیشه پشت این انقلاب ایستادند حمایت می کنند و اجازه نمی دهند عده ای در هر پست و مقام و لباسی از بیت المال به صورت نامشروع استفاده کنند.

وی افزود: به علت شناخت و اعتمادی که مردم و به ویژه خیران استان به سپاه و بسیج دارند کمک های خود را در اختیار این نهاد می گذارند تا در قالب سبد غذایی،
جهیزیه ، کارت هدیه و لوازم التحریر ، کیف و کفش لباس و به ویژه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و نیز کمک های درمانی و ساخت خانه محرومین به خانواده های نیازمند کمک کنند.
وی: از همکاری خیران و فرماندار شهرستان ساری ، کمیته امداد استان،جهاد سازندگی و… قدردانی کرد و افزود :مردم خیر می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های بسیج محلات و حوزه های بسیج تحویل دهند تا در مناسبت های مختلف در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری: نیز در این مراسم گفت:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک مومنانه مساوات و همدلی از ابتدای سال تا کنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک های خیران و مردم خیر اندیش شهرستان ساری توسط حوزه های شهرستان و پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و به صورت تهیه جهیزیه ، وسایل کمک آموزشی، لوازم التحریر ،سبد کالا ، غذا های گرم ، کمک های نقدی و کارت هدیه میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان از کمک های نقدی و غیر نقدی خیران شهرستان و مردم خیر اندیش در سال گذشته جمع آوری و در بخش های مختلف میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
فرمانده سپاه شهرستان ساری از ساخت و پیگری ۱۲۰ واحد مسکونی در بخش مسکن محرومان خبر داد و گفت: ۸۵ واحد در حال آماده سازی : پی ریزی ،بتن کاری و تکمیل هستند و بقیه نیز از نظر مستندات دچار مشکلاتی هستند که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در حال پیگیری هستیم.

سکینه رضاییان

عکس: سید علی صادقی

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *