خانه / اخبار ساری / انهدام باند بین المللی کالا های ممنوعه در مازندران

انهدام باند بین المللی کالا های ممنوعه در مازندران

به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) درسپاه کربلای مازندران
باند بین المللی کالا های ممنوعه (مشروبات الکلی) در مازندران کشف و ضبط شد ، عاملان اصلی آن دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش ساری فردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران : از کشف و ضبط کالاهای ممنوعه (مشروبات الکلی ) در مازندران خبر داد و اظهار کرد : به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا مازندران و با اشراف اطلاعاتی، که به برکت پایگاه های مقاومت بسیج در استان شکل گرفت در این عملیات، مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی وداخلی کشف و ضبط شد و عاملان آن دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: در این عملیات ۱۱نفر دستگیر وبیش از ۱۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی ،‌۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز داخلی ،۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی،تعدادی آلات و ادوات جرم و ۶ خودروی حامل کالاهای ممنوعه در مجموع به ارزش ۱۵ میلیارد تومان از این باند کشف و ضبط شد.

سردار مسلمی اظهار کرد: به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می دهیم که به برکت نیروهای جهادی،مومن،انقلابی که در مجموعه سپاه ،مجموعه سازمان اطلاعات سپاه و هوشیاری مردم هر اقدام و عنوانی که خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد شناسایی و با افراد متخلف برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل ، نیز در حاشیه این مراسم ، با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: امروز شاهد مرحله دوم ضربات وخسارات سنگین به باند وسیع توزیع مشروبات الکلی توسط سربازان‌ گمنام‌امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان بودیم.

وی افزود: الحمدالله با یک اشراف اطلاعاتی دقیق این باند بین المللی که در چندین استان فعالیت داشت و متهمان‌ نیز دارای سابقه متعدد قضایی بودند دستگیر شدند.

حجت الاسلام ملاکریمی گفت: بیش از ۱۰ هزار لیتر مشروبات الکلی خارجی ،‌ ۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز ،۲۷ قبضه سلاح شکاری ،چندین قبضه سلاح جنگی و کالای قاچاق در مجموع به ارزش ۱۵میلیارد تومان
از این باند کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل : دراین راستا از زحمات سربازان گمنام‌امام زمان(عج) که با رصد دقیق اطلاعاتی این باند درخارج از کشور ،موجب دستگیری ۱۱ نفر از عوامل اصلی آن شدند قدر دانی کرد.

وی: با هشدار به افرادی که دراین فضا به دنبال ناامن کردن امنیت مردم‌هستند گفت: عوامل تبهکار بدانند هر حرکت و عمل آنان مورد رصد سربازان گمنام‌امام زمان(عج) قرار دارد و دستگاه قضا برخورد قاطعی با آنان خواهد داشت.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *