خانه / اخبار ساری / انهدام باند بین المللی کالا های ممنوعه در مازندران

انهدام باند بین المللی کالا های ممنوعه در مازندران

به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) درسپاه کربلای مازندران
باند بین المللی کالا های ممنوعه (مشروبات الکلی) در مازندران کشف و ضبط شد ، عاملان اصلی آن دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش ساری فردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران : از کشف و ضبط کالاهای ممنوعه (مشروبات الکلی ) در مازندران خبر داد و اظهار کرد : به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا مازندران و با اشراف اطلاعاتی، که به برکت پایگاه های مقاومت بسیج در استان شکل گرفت در این عملیات، مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی وداخلی کشف و ضبط شد و عاملان آن دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: در این عملیات ۱۱نفر دستگیر وبیش از ۱۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی ،‌۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز داخلی ،۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی،تعدادی آلات و ادوات جرم و ۶ خودروی حامل کالاهای ممنوعه در مجموع به ارزش ۱۵ میلیارد تومان از این باند کشف و ضبط شد.

سردار مسلمی اظهار کرد: به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می دهیم که به برکت نیروهای جهادی،مومن،انقلابی که در مجموعه سپاه ،مجموعه سازمان اطلاعات سپاه و هوشیاری مردم هر اقدام و عنوانی که خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد شناسایی و با افراد متخلف برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل ، نیز در حاشیه این مراسم ، با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: امروز شاهد مرحله دوم ضربات وخسارات سنگین به باند وسیع توزیع مشروبات الکلی توسط سربازان‌ گمنام‌امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان بودیم.

وی افزود: الحمدالله با یک اشراف اطلاعاتی دقیق این باند بین المللی که در چندین استان فعالیت داشت و متهمان‌ نیز دارای سابقه متعدد قضایی بودند دستگیر شدند.

حجت الاسلام ملاکریمی گفت: بیش از ۱۰ هزار لیتر مشروبات الکلی خارجی ،‌ ۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز ،۲۷ قبضه سلاح شکاری ،چندین قبضه سلاح جنگی و کالای قاچاق در مجموع به ارزش ۱۵میلیارد تومان
از این باند کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل : دراین راستا از زحمات سربازان گمنام‌امام زمان(عج) که با رصد دقیق اطلاعاتی این باند درخارج از کشور ،موجب دستگیری ۱۱ نفر از عوامل اصلی آن شدند قدر دانی کرد.

وی: با هشدار به افرادی که دراین فضا به دنبال ناامن کردن امنیت مردم‌هستند گفت: عوامل تبهکار بدانند هر حرکت و عمل آنان مورد رصد سربازان گمنام‌امام زمان(عج) قرار دارد و دستگاه قضا برخورد قاطعی با آنان خواهد داشت.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *