آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کم برخورداری غرب مازندران از مراکز و امکانات فرهنگی

کم برخورداری غرب مازندران از مراکز و امکانات فرهنگی

غرب مازندران از نظر امکانات و مراکز فرهنگی کم برخوردار است.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  روز یکشنبه ۵ تیرماه ، به عنوان نماینده استاندار در دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات این مناطق آشنا شد .

وی : در این سفر یکروزه، با بازدید از روستاهای سیدکلمسر ، متکا رودبار ، کلارک و ماسال به بررسی مشکلات منطقه پرداخت و ضمن دیدار با خانواده شهدای این روستا ها ، با حجت الاسلام جهاندار  امام جمعه  مرزن آباد دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات گوناگون منطقه با وی گفت و گو کرد.

جوادی : سپس با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگوی مسائل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان چالوس بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران : با حضور در محل طرح ساخت سالن تئاتر (نمایش) شهرستان چالوس در نشستی با شهردار و اعضاء شورای شهر درباره ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهر گفت و گو و تبادل نظر کرد.

وی: با قدردانی از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهرستان چالوس برای حمایت از  فعالیت های فرهنگی و هنری  ، با ابراز تاسف از نداشتن مکانی مناسب برای فعالیت های فرهنگی در این شهرستان و بیان این که غرب مازندران و از جمله ، شهرستان چالوس از نظر داشتن مجتمع های فرهنگی و هنری کم برخوردار است ،  از آنان خواست تا در تعامل با این اداره کل به روند ساخت مجتمع فرهنگی و هنری برای این شهر کمک کنند .

در این نشست پس از گفت و گو و تبادل نظر طرفین ، مقرر شد تا اقدامات موثر انجام شود.

یادآور می شود: میز خدمت سفر استاندار به شهرستان چالوس ، روز یکشنبه با حضور معاون فرهنگی و سینمایی و مسئولان ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *