خانه / اخبار ساری / انتفاد از بی تفاوتی برخی از خبرنگاران مازندران نسبت به انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس

انتفاد از بی تفاوتی برخی از خبرنگاران مازندران نسبت به انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس

خبرنگاران باید در انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا بیشتر تلاش کنند

به گزارش ساری فردا، عبدالهمدی حق شناس مسیول سازمان بسیج رسانه مازندران :به بی تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان انتقاد کرد و گفت: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی یک ملت است.

وی افزود :با توجه به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، تنها قلم است که می‌تواند ارزش از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا را در دوران دفاع مقدس نشان دهد.

حق‌شناس: با بیان اینکه رسانه تنها ابزاری است که می تواند زبان گویای ایثار و شهادت مردم ایران باشد، اظهار کرد: امروز با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران انقلابی می توانیم محتوای مناسب و درخور توجهی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

مسیول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا بی تفاوت هستند.

وی : با تاکید بر اینکه بی تفاوتی نسبت به جنگ تحمیلی بی تفاوتی نسبت به هویت ملی ایران است، افزود: هیچ خبرنگار و روزنامه نگار آزاده ای در دنیا نیست که نسبت به دستاوردهای مقاومت مردمش در برابر تجاوز بی تفاوت باشد.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *